Porsche Cayenne 4.5 s Youngtimer NL Auto NAP

€ 6.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-03-2004
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 287.356 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.511 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Porsche Cayenne 4.5 s Youngtimer NL Auto NAP


€ 6.950,-

Algemeen

Bouwjaar 05-03-2004
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 287.356 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.511 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Cuijk Special Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Korte Beijerd 3A
Postcode 5431 NP
Plaats Cuijk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15289569 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Voorraadstatus: Binnenkort verwacht

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 242 km/u

Maten
Wielbasis: 286 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.220 kg
Laadvermogen: 860 kg
GVW: 3.080 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 361 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 14,9 l/100km (1 op 6,7)
Brandstofverbruik in de stad: 20,9 l/100km (1 op 4,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 11,2 l/100km (1 op 8,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 421 - € 460 per kwartaal

Deze Porsche Cayenne komt uit 2004, werd geleverd van 15-12-2002 tot 31-03-2007 en kostte toen € 110.473,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2004 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 250 kW (340 PK) en een cilinderinhoud van 4511 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 242 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 7,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 14,9 liter per 100 km en hij weegt 2220 kg. De APK is geldig tot 09-06-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 439,33 per kwartaal.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie