Bouwjaar | 28-10-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.532 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 305 kW (415 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-10-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.532 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 305 kW (415 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Nieuwenhuijzen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Varenschut 21A |
Postcode | 5705 DK |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 588988 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdnieuwenhuijzen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug. 2014 - dec. 2017
Technische informatie
Vermogen: 306 kW (416 PK)
Vermogen brandstofmotor: 246 kW (334 PK)
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Tankinhoud: 80 liter
Actieradius: 36 km (38 km elektrisch)
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 243 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 195 x 172 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.325 kg
Laadvermogen: 725 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 10 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 20,8 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 02:42
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:18
Het is niet alleen de bouwkwaliteit waar Duitse auto's om bekend staan, maar ook de rijkwaliteiten. Dat merk je achter het stuur van deze Porsche Cayenne. Het is een auto uit 2015 met 124532 kilometer op de teller. Een robuuste zescilinder benzinemotor is verantwoordelijk voor de aandrijving van deze SUV. Laat de zon maar schijnen door het elektrisch bediende glazen panorama dak en hou een handje over dankzij de elektrisch bedienbare achterklep. Niks vergeten? O ja toch: het lederen interieur moeten we zeker even noemen. De stoelverwarming maakt het interieur snel behaaglijk op koude dagen. De luchtvering zorgt dat de zijwindgevoeligheid wordt geminimaliseerd; dat betekent meer veiligheid en rijcomfort. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 18 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, adaptief dempingsysteem, adaptief onderstel, donker getint glas achter en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.
Kommaar-kommaar-kommaar, aldus de achteruitrijcamera. Iedere centimeter vrije ruimte komt haarscherp in beeld. Schadevrij inparkeren maar! Geen betere plek om naar goede muziek te luisteren dan in de auto. Daarom treft u hier het high performance audiosysteem aan! Het full map navigatiesysteem zorgt ervoor dat u snel en ontspannen op uw bestemming aankomt. De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. De regensensor is slim en alert, van de eerste spatjes tot een wolkbreuk. Altijd genoeg automatische wiscapaciteit. Extra opties op deze auto zijn: cruise control, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
In de Porsche Cayenne heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit.
Met het bijgeleverde tellerrapport van Nationale Autopas we
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!