Bouwjaar | 14-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.878 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 14-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.878 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vos Exclusive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Distributiestraat 45 |
Postcode | 4283 JN |
Plaats | Giessen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 693929 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mb-vos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2018 - 2024
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 44 km
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 253 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 198 x 170 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.270 kg
Laadvermogen: 760 kg
GVW: 3.030 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Club leder Truffel/Cohibabruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 72 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 385 - € 438 per kwartaal
Door ons geleverd en onderhouden en in absolute nieuwstaat. Bel vóóraf voor een afspraak: Ferdy Vos 06-53201070
43F F 21 inch RS Spyder Design wiel
9AE F 4-zone automatische airconditioning E-Hybrid
0N5 F Achterasbesturing
KA2 F Achteruitrijcamera
1BK F Adaptieve luchtvering inclusief PASM
Q1J F Adaptieve sportstoelen met Comfort Memory Pakket
PW7F Adaptive Cruise Control incl. Lane Keep Assist with Speed limit indicator
4L6 F Automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels
9VL F BOSE Surround Sound System
4F2 F Comforttoegang
3S2 F Dakrail aluminium zwart
QV3 F Digitale radio
FZ6 F Gordels truffelbruin
6NN F Hemelbekleding alcantara
5MHF Interieurpakket carbon
2V4 F Ionisator
8SB F Led-achterlichten inclusief lichtstrip met donkerder glas
8IS F Led-koplampen inclusief PDLS
KB2 F On-board lader met 7,2 kW
3FU F Panoramadaksysteem
1P7 F Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC)
5ZF F Porsche embleem op hoofdsteunen voor en achter
VW1F Privacybeglazing
QQ1F Sfeerverlichting
QJ4 F Sierlijsten rond zijruiten zwart hoogglans
2D4 F SportDesign front
4D3 F Stoelventilatie voorin
4A4 F Stoelverwarming voor en achter
QZ7 F Stuurbekrachtiging plus
0P6 F Sporteindpijpen in zwart
0NP F Verval van acidgreen in modellogo
0TD F Vloermatten
4X4 F Zijairbags achterin
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!