Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid, NL-auto, SportDesign, 21, pano, luchtv., sp.uitlaat, LED-kopl., Bose, privacy

€ 79.700,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 43.208 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid, NL-auto, SportDesign, 21, pano, luchtv., sp.uitlaat, LED-kopl., Bose, privacy


€ 79.700,-

Algemeen

Bouwjaar 03-01-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 43.208 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MAK AUTO
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Van Leeuwenhoekweg 1
Postcode 2964 LJ
Plaats Groot-Ammers
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)184 - 601236 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mak-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2023
Referentienummer: 29,25

Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 44 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 253 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 492 x 198 cm
Wielbasis: 290 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.270 kg
Laadvermogen: 760 kg
GVW: 3.030 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 14 kWh
Accu laden: 3.6 kW

Interieur
Interieurkleur: Leder zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 70 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,1 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 25,1 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Premium - Brandstof (€ 995 meerprijs): Wilt u volledig zorgeloos wegrijden, bieden wij voor 995,- euro het volgende afleverpakket. Dit pakket is voorzien van een onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift, APK keuring (minimaal 12 maanden), reconditioneringsbeurt en volle tank brandstof.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift, Reconditioneringsbeurt, Volle tank brandstof

Dit betreft een zeer luxe en sportief uitgevoerde Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid (462 pk). Kleur exterieur: Kwartsietgrijs metallic (3M) en interieur: Zwart leder (AL). Deze auto is nieuw in Nederland geleverd, heeft slechts 43.208 km gereden, is volledig volgens fabrieksschema onderhouden en uiteraard is alle documentatie aanwezig. Voorzien van vele opties zoals:

Belangrijkste Opties:

0P9: Sportuitlaatsysteem inclusief ronde sporteindpijpen in zwart
1BK: Adaptieve luchtvering met niveauregeling en hoogteverstelling inclusief Porsche Active Suspension Management (PASM)
3FU: Panoramadaksysteem
43Q: 21 inch Cayenne Exclusive Design wielen in platina zijdeglans
8JT: Led-koplampen met getint glas inclusief Porsche Dynamic Light System (PDLS) Plus
9VL: BOSE Surround Sound System
KA2: Achteruitrijcamera
Q1J: Adaptieve sportstoelen

Connectiviteit en Infotainment
Met het BOSE Surround Sound System (9VL) geniet u van ongeëvenaarde geluidskwaliteit. De Digitale radio (QV3) biedt toegang tot een groot aantal zenders, en de Voorbereiding Porsche Rear Seat Entertainment (9WU) biedt passagiers op de achterbank uitgebreide entertainmentmogelijkheden.

Veiligheid en Rijassistentie
Dankzij de Achteruitrijcamera (KA2) is parkeren en manoeuvreren in krappe ruimtes eenvoudiger. De Led-koplampen met getint glas en PDLS Plus (8JT) zorgen voor optimaal zicht, terwijl de Privacybeglazing (VW1) zorgt voor een verhoogde veiligheid en privacy voor de inzit

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie