Bouwjaar | 03-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
€ 74.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-10-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Firstgear Enschede B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ir. Schiffstraat 314 |
Postcode | 7547 RD |
Plaats | Enschede |
Provincie | |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 7600000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.firstgearcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 44 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 253 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.295 kg
Wielbasis: 290 cm
Accu
Accu: 14 kWh
Accu laden: 3.6 kW
Interieur
Interieurkleur: Diepzwart Metallic
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 25,1 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Exterieur - Diep Zwart Metallic
Interieur - Zwart Leder
4E6 - Achterklep met automatisch Open- en sluitsysteem
G1G - Automatische transmissie - Tiptronic (8-traps)
7K3 - Bandenspanningscontrolesysteem
8K8 - Dagrijlicht 4-punts-LED
6NJ - Dakbekleding Stof
5TL - Interieur-pakket: zwart (Hoogglans)
8Q3 - Koplamphoogteregeling automatisch
KB1 - Laadsysteem On-Board oplader (tot 3,6 kW)
8LH - Sport-chrono-pakket
1D7 - Trekhaak Voorbereiding
8SB - Achterlichten LED, verduisterd
2D4 - Achteronderdeel Sport Design gespoten
Q1J - Adaptieve Sportstoelen incl. Stoelverstelling 18-wegs en Memory-pakket
9WT - Apple CarPlay incl. Spraakbesturing
VW1 - Beglazing achter verduisterd (Privacybeglazing)
- Bestuurder-geheugen-pakket
4L6 - Buiten-/binnenspiegel met Dimautomaat
4F2 - Comfort-toegang (Keyless Portierontgrendeling)
3S2 - Dakreling
- Dorpelafdekking / -bekleding Wagenkleur Sportdesign
QJ4 - Exterieur-pakket
- Frontbekleding Sport Design
73J - Laadkabel met Industriële stekker (16 A / 400 V)
42K - Lichtmetalen velgen voor/achter: 9,5x21 / 11x21 (Cayenne Turbo Design Wiel, Platinum, Wagenkleur,
zijdeglanzend gespoten
1BK - Luchtvering elektronisch gereglementeerd
8JU - Matrix-LED-koplamp, verduisterd, incl. Porsche Dynamic Light Systeem Plus (PDLS+)
3FU - Panoramisch zonnedak tweedelig voor elektrisch
KA6 - Rijassistent-systeem Parkeerhulp voor en achter incl. Achteruitrijcamera en Surround View
- Rijassistent-systeem Parkeerstuurassistent (Intelligent Park Assist, IPA)
PY2 - Rijassistent-systeem Porsche InnoDrive incl. Adaptieve cruisecontrol
GZ2 - Soft Close Portieren
9VL - Sound-systeem BOSE
2D4 - Sport-design-pakket, Wagenkleur
4A3 - Stoelverwarming voor
2ZH - Stuur verwarmbaar (Extra-AV naar Stuur)
QZ7 - Stuurbekrachtiging Plus (snelheidsafhankelijk)
7I2 - Vehicle-Tracking-System Plus (PVTS Plus)
0N5 - Vierwielbesturing
4GR - Voorruit verwarmbaar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!