Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid BOSE / Panorama / Luchtvering / Sport-Chrono / Adapt. Sportstoelen

€ 74.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-10-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 98.500 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid BOSE / Panorama / Luchtvering / Sport-Chrono / Adapt. Sportstoelen


€ 74.900,-

Algemeen

Bouwjaar 03-10-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 98.500 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Firstgear Enschede B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ir. Schiffstraat 314
Postcode 7547 RD
Plaats Enschede
Provincie
Land Nederland
Telefoon +31 (0)53 - 7600000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.firstgearcars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 44 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 253 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.295 kg
Wielbasis: 290 cm

Accu
Accu: 14 kWh
Accu laden: 3.6 kW

Interieur
Interieurkleur: Diepzwart Metallic
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 25,1 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Exterieur - Diep Zwart Metallic
Interieur - Zwart Leder

4E6 - Achterklep met automatisch Open- en sluitsysteem
G1G - Automatische transmissie - Tiptronic (8-traps)
7K3 - Bandenspanningscontrolesysteem
8K8 - Dagrijlicht 4-punts-LED
6NJ - Dakbekleding Stof
5TL - Interieur-pakket: zwart (Hoogglans)
8Q3 - Koplamphoogteregeling automatisch
KB1 - Laadsysteem On-Board oplader (tot 3,6 kW)
8LH - Sport-chrono-pakket
1D7 - Trekhaak Voorbereiding
8SB - Achterlichten LED, verduisterd
2D4 - Achteronderdeel Sport Design gespoten
Q1J - Adaptieve Sportstoelen incl. Stoelverstelling 18-wegs en Memory-pakket
9WT - Apple CarPlay incl. Spraakbesturing
VW1 - Beglazing achter verduisterd (Privacybeglazing)
- Bestuurder-geheugen-pakket
4L6 - Buiten-/binnenspiegel met Dimautomaat
4F2 - Comfort-toegang (Keyless Portierontgrendeling)
3S2 - Dakreling
- Dorpelafdekking / -bekleding Wagenkleur Sportdesign
QJ4 - Exterieur-pakket
- Frontbekleding Sport Design
73J - Laadkabel met Industriële stekker (16 A / 400 V)
42K - Lichtmetalen velgen voor/achter: 9,5x21 / 11x21 (Cayenne Turbo Design Wiel, Platinum, Wagenkleur,
zijdeglanzend gespoten
1BK - Luchtvering elektronisch gereglementeerd
8JU - Matrix-LED-koplamp, verduisterd, incl. Porsche Dynamic Light Systeem Plus (PDLS+)
3FU - Panoramisch zonnedak tweedelig voor elektrisch
KA6 - Rijassistent-systeem Parkeerhulp voor en achter incl. Achteruitrijcamera en Surround View
- Rijassistent-systeem Parkeerstuurassistent (Intelligent Park Assist, IPA)
PY2 - Rijassistent-systeem Porsche InnoDrive incl. Adaptieve cruisecontrol
GZ2 - Soft Close Portieren
9VL - Sound-systeem BOSE
2D4 - Sport-design-pakket, Wagenkleur
4A3 - Stoelverwarming voor
2ZH - Stuur verwarmbaar (Extra-AV naar Stuur)
QZ7 - Stuurbekrachtiging Plus (snelheidsafhankelijk)
7I2 - Vehicle-Tracking-System Plus (PVTS Plus)
0N5 - Vierwielbesturing
4GR - Voorruit verwarmbaar

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie