Bouwjaar | 28-01-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 255.204 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-01-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 255.204 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Drost Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Smalle zijde 13 |
Postcode | 3903 LM |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 514466 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.drostautobedrijf.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/55 R18
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 194 x 171 cm
Wielbasis: 289 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.075 kg
Laadvermogen: 785 kg
GVW: 2.860 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal
De Porsche Cayenne vertegenwoordigt het beste van degelijk Duits design. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. In weer een wind een cabrio-gevoel? Daarvoor zorgt het elektrisch bediende glazen panorama dak. En het moeiteloos in- en uitladen is te danken aan de elektrisch bedienbare achterklep. Het brandstofverbruik is laag, mede dankzij het start-stop systeem. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 18 inch lichtmetalen velgen, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.
De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Deze Porsche Cayenne is voorzien van een regensensor, zodat de ruitenwissers altijd de juiste snelheid hebben. Ook op de korte stukken is de cruise control een uitkomst. Kijk maar bij de benzinepomp! De Porsche is standaard voorzien van: sportstuur met schakelpaddels, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
In de Porsche Cayenne heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Bij een noodstop gebeurt er heel veel tegelijk: gas los, rempedaal in, kijken, sturen. Dan is het een veilig gevoel dat de Brake Assist uw remactie tot het maximum oppept.
Nieuwsgierig? Bel of mail ons nu voor een proefrit. BEZICHTIGING OP AFSPRAAK!!!!!! Voor meer info 06 19632362
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!