![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 14-02-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.339 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.894 cc |
Vermogen | 324 kW (441 pk) |
€ 79.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-02-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.339 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.894 cc |
Vermogen | 324 kW (441 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Laurens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kleine Esch 993 |
Postcode | 2841 MK |
Plaats | Moordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 763749 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autolaurens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: dec. 2017 - dec. 2018
Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 5,2 s
Topsnelheid: 265 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 493 x 198 x 170 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.995 kg
Laadvermogen: 845 kg
GVW: 2.840 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 209 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8 l/100km (1 op 12,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
Uiterst complete, Porsche Centrum onderhouden en origineel Nederlandse Porsche Cayenne afkomstig van de tweede eigenaar.
Het onderhoud van deze Porsche Cayenne heeft voor het laatst plaatsgevonden op de volgende data:
04-08-2023 - 38.125 km (Porsche Centrum Rotterdam)
Met onderscheidende opties zoals:
- Verwarmbare & geventileerde sport stoelen.
- PDLS + Led koplampen.
- Elektrisch verstelbare stoelen met geheugenfunctie.
- Regelbare luchtvering.
- Panorama dak met schuif-kantel functie.
- Sportchrono.
- Verwarmbare achterbank
- Elektrisch uitklapbare trekhaak.
*Deze auto staat in opdracht van een klant te koop, voor bezichtiging graag contact opnemen!*
De prijs is inclusief het Brons afleverpakket. Kijk op www.autolaurens.nl onder afleverpakketten voor meer informatie.
Heeft u auto in te ruilen en/of wilt u een proefrit aanvragen?
Neem contact op met één van onze verkopers per mail info@autolaurens.nl of telefonisch op het nummer: 0182763749 of via WhatsApp op nummer: 0407201737
*Gezien onze wisselende voorraad, graag voor bezichtiging contact opnemen om teleurstellingen te voorkomen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand
Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?
![Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/523/porsche-cayenne.jpg)
Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.
Plus
- uitstekend weggedrag
- ook vaardig in het terrein
- zeer comfortabel
Min
- matige prestaties voor een Porsche
- geen Porsche-gevoel
- matige klank audiosysteen
Conclusie
Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.
Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!