Bouwjaar | 01-05-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 122.095 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.179 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
€ 26.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 122.095 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.179 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Theo Coppens Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Venkant 11 |
Postcode | 5271 SP |
Plaats | Sint-Michielsgestel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46367958 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.theocoppensautos.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 260 km/u
Maten
Wielbasis: 241 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.360 kg
Laadvermogen: 310 kg
GVW: 1.670 kg
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 262 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik in de stad: 16,3 l/100km (1 op 6,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 718 Boxster | Het hart op de juiste plaats
Groot nieuws bij Porsche! Of eigenlijk... vreemd nieuws. De Boxster is voortaan voorzien van viercilinder motoren in plaats van de gebruikelijk zescilinder motoren. Dat lijkt dus een achteruitgang en geen vooruitgang. En om de verwarring compleet te maken, is de naam veranderd van "Boxster" in "718 Boxster". Gelukkig zit het hart nog steeds op de juiste plaats...
De Porsche Boxster heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Die facelift betreft niet alleen het uiterlijk, maar ook de techniek. Daarom is de Boxster in alle opzichten weer bij de tijd.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- viercilindermotoren sterker, zuiniger en levendiger dan zescilinder
- zelfde kwaliteitsgevoel als bij duurdere Porsches
Min
- bombastisch geluid Bose audiosysteem
- minimale bergruimte in interieur
- relatief lange remweg
Conclusie
De Porsche Boxster heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Die facelift betreft niet alleen het uiterlijk, maar ook de techniek. Daarom is de Boxster niet alleen bij de tijd wat betreft uiterlijk en uitrusting, maar ook wat betreft de rijeigenschappen.
Zo is de Boxster voortaan voorzien van dezelfde besturing als Porsche's topmodel: de 911 Turbo. Dat zorgt voor nog meer gevoel en een nog betere controle over de auto. Om Porsche's instapmodel voordeliger te maken in aanschaf en gebruik, zijn de zescilinder motoren vervangen door viercilinders. Vrees niet: de viercilinders zijn dankzij geavanceerde turbotechniek sterker dan de zescilinders die ze vervangen.
Tenslotte die naam. 718 verwijst naar succesvolle Porsche racewagens met viercilinder motoren uit de jaren '50 en '60. Ook wat dat betreft heeft de Boxster het hart nog steeds op de juiste plaats!