Porsche Boxster S 3.2 550 Jahre Tiptronic NL auto

€ 35.986,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2005
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.986 km
Deuren 2
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.179 cc
Vermogen 195 kW (266 pk)

Porsche Boxster S 3.2 550 Jahre Tiptronic NL auto


€ 35.986,-

Algemeen

Bouwjaar 2005
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.986 km
Deuren 2
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.179 cc
Vermogen 195 kW (266 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Zuffenhaus
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwe Havenweg 20-A
Postcode 1216 BS
Plaats Hilversum
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19993993 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.zuffenhaus.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2004

Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Ledig gewicht: 1.335 kg
Wielbasis: 242 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

De Porsche 550 Spyder, was de allereerste door Porsche bedachte raceauto met middenmotor. Kenmerkend waren zijn gewicht van slechts 550 kilo, maar met name de geweldige wegligging die het concept met zich meebracht. Door deze ingrediënten won hij race na race, zoals bijv de 24 uur van Le Mans en de Targa Florio. Om zijn ontstaan te vieren komt Porsche in 2004, na 50 jaar weer met een '550 Spyder'. Een speciale Editie versie van de Porsche Boxster, die door zijn lage gewicht en middenmotor, uiteindelijk ook de aspiraties van een 550 helemaal in zich heeft. Deze versie is echt een fantastische uitvoering uit de tijd dat Porsche Exclusive opties nog een zeldzaamheid waren.
De kleur is specifiek voor deze uitvoering in GT-zilver, dé speciaal voor de Carrera GT, ook een roadster met middenmotor, ontwikkelde kleur. Heel bijzonder maakt het hem. Zeker ook met de 18 inch Carrera wielen die voor deze gelegenheid een gespoten velghart hebben in Sealgrau metallic. Dit staat prachtig met het sportonderstel, waardoor ie ook nog eens strakker stuurt....Ook de eindstukken van de uitlaat zijn speciaal ontworpen voor de 550 Spyder en de kenner ziet het daar dan ook direct aan. Of aan de chromen typeaanduiding bijvoorbeeld.
Van binnen vallen direct die fraaie Sportstoelen op, die vorstelijk zitten. De achterzijde is opvallen genoeg ook gespoten in de GT-Zilver kleur bij dit type, dus ook weer zo'n kenmerk net als de speciale badge op het dashboardkastje. Verder heeft ie een heel fraai donkergrijs natuurleder interieur, zwarte tellers met zilveren rand, een gespoten middenconsole en verder eigenlijk alle opties die je kon bedenken in die tijd. Bose Sound pakket, een Tiptronic automaat, Cruise Control, hij heeft het allemaal.
Deze origineel Nederlands geleverde Porsche 550 Spyder is zeer secuur onderhouden door de vorige eigenaren, zoals we het zo graag zien. Bij binnenkomst nu voorzien van een compleet nieuwe softtop, die gaat dus weer 20 jaar mee! Ook heeft hij nu vier nieuwe Michelins rondom met N-codering, zoals Porsche het voorschrijft.
Kom langs en koop een fantastische Porsche, met goede historie en een schadevrij verleden uiteraard om jaren van te genieten!
Uitvoering en optiecodes
o 030 Sportonderstel
o 191 Velghart in Sealgrau metallic
o 249 Tiptronic versnellingsbak
o 342 Stoelverwarming
o 411 18 inch Carrera wielen
o 436 3-spaaks sportstuurwiel
o 446 Wielnaafkappen in kleur
o 454 Cruise Control
o 476 Porsche Stability Management
o 551 Windschot
o 567 Groene baan in voorruit
o 573 Climaatregeling v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 718 Boxster | Het hart op de juiste plaats

Groot nieuws bij Porsche! Of eigenlijk... vreemd nieuws. De Boxster is voortaan voorzien van viercilinder motoren in plaats van de gebruikelijk zescilinder motoren. Dat lijkt dus een achteruitgang en geen vooruitgang. En om de verwarring compleet te maken, is de naam veranderd van "Boxster" in "718 Boxster". Gelukkig zit het hart nog steeds op de juiste plaats...

Autotest | Porsche 718 Boxster Het hart op de juiste plaats

De Porsche Boxster heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Die facelift betreft niet alleen het uiterlijk, maar ook de techniek. Daarom is de Boxster in alle opzichten weer bij de tijd.

Plus

  • uitmuntende rijeigenschappen
  • viercilindermotoren sterker, zuiniger en levendiger dan zescilinder
  • zelfde kwaliteitsgevoel als bij duurdere Porsches

Min

  • bombastisch geluid Bose audiosysteem
  • minimale bergruimte in interieur
  • relatief lange remweg

Conclusie

De Porsche Boxster heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. Die facelift betreft niet alleen het uiterlijk, maar ook de techniek. Daarom is de Boxster niet alleen bij de tijd wat betreft uiterlijk en uitrusting, maar ook wat betreft de rijeigenschappen.

Zo is de Boxster voortaan voorzien van dezelfde besturing als Porsche's topmodel: de 911 Turbo. Dat zorgt voor nog meer gevoel en een nog betere controle over de auto. Om Porsche's instapmodel voordeliger te maken in aanschaf en gebruik, zijn de zescilinder motoren vervangen door viercilinders. Vrees niet: de viercilinders zijn dankzij geavanceerde turbotechniek sterker dan de zescilinders die ze vervangen.

Tenslotte die naam. 718 verwijst naar succesvolle Porsche racewagens met viercilinder motoren uit de jaren '50 en '60. Ook wat dat betreft heeft de Boxster het hart nog steeds op de juiste plaats!

Deel deze advertentie