Porsche 911 Targa 4S

€ 199.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-03-2021
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 30.273 km
Deuren 2
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.000 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Algemeen

Bouwjaar 26-03-2021
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 30.273 km
Deuren 2
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.000 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Porsche Centrum Twente
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Birnieweg 9-11
Postcode 7418 HH
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.porschecentrumtwente.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Targa
Modelreeks: 2021 - 2024
Modelcode: 992

Technische informatie
Koppel: 530 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 304 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 185 x 130 cm
Wielbasis: 245 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.675 kg
Laadvermogen: 410 kg
GVW: 2.085 kg

Interieur
Interieurkleur: Leder zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 253 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,4 l/100km (1 op 9,6)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Porsche Approved (12 maanden)

Deze 911 Targa 4S is uit voorraad leverbaar.

Opties op dit exemplaar:

SportDesign side skirts
Elektrisch inklapbare buitenspiegels
PORSCHE logo led-deurverlichting

Sport Chrono Pakket
Sportuitlaatsysteem zilver
Remzadels zwart hoogglans
Stuurbekrachtiging Plus
Achterasbesturing

Wielen zwart zijdeglans gespoten
20/21 inch Carrera Exclusive Design wiel

Licht Design Pakket
Sportstoelen, elektrisch verstelbaar
Stoelverwarming voor
Stoelventilatie voorstoelen
GT-sportstuurwiel incl. stuurwielverwarming

Interieurpakket leder
Individuele vloermatten met lederen bies
Achteruitkijkspiegel in leder
Zonnekleppen leder
Bekerhouder in leder
Dorpelbekleding binnenzijde in leder

BOSE Surround Sound System

Led-matrix koplampen getint inclusief PDLS Plus
Voorruit met grijze band

Porsche Entry & Drive

Standaard is de 911 Targa 4S uitgerust met o.a.

8-traps Porsche Doppelkupplung (PDK) met start-stopsysteem

Porsche Traction Management (PTM) met permanente vierwielaandrijving

Porsche Active Suspension Management (PASM)

Porsche Stability Management (PSM)
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Windgeleider in frame
Automatisch stoffen cabrioletkap met dakschaal en beugels van magnesium
Vaste Targa beugel met afdekplaat van zilver aluminium, sleuven en 'targa' logo in zilver

SPORT knop voor activeren van rij-dynamische instellingen (motor en transmissie)

Led-achterlichten in driedimensionaal doorlopend design

ParkAssistent voor en achter met optische en akoestische waarschuwing
Waarschuwings- en remassistent inclusief voetgangersbescherming
Porsche WET mode
Cruise control

Warmtewerende beglazing

Middenbaan voor, zijwangen voor en hoofdsteunen bekleed met generfd leder

Koprolbescherming, geïntegreerd in vaste Targa beugel

Hemelbekleding van stof
Advanced Climate Control (2-zone)

Porsche Communication Management (PCM) inclusief onlinenavigatie, mobiele-telefoonvoorbereiding, audioingangen en spraakbediening
10,9 inch full-HD touchscreen met hoge resolutie
Twee 7 inch tft-displays in instrumentenpaneel
Porsche Connect inclusief Apple CarPlay®
LTE-communica

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie