vorige 351 van 1.069 volgende

Porsche 911 Targa 4 schakelbare sportuitlaat

€ 127.991,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-06-2018
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 39.981 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 272 kW (370 pk)

Porsche 911 Targa 4 schakelbare sportuitlaat


€ 127.991,-

Algemeen

Bouwjaar 15-06-2018
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 39.981 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 272 kW (370 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Witmer & Odijk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wasbeeklaan 3A
Postcode 2361 HG
Plaats Warmond
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 5790534 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.witmerodijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Targa
Modelreeks: mei 2014 - dec. 2018

Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 4,5 s
Topsnelheid: 287 km/u
Ledig gewicht: 1.590 kg
Wielbasis: 245 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Energielabel: G

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Porsche overtreft zichzelf in het perfectioneren van de Targa bij de introductie van de 991. Was een Targa in het begin vooral gesloten een luidruchtige auto voor de berijders, merkte men in de latere varianten altijd wel iets van de torsie in de auto, niets van dat die eigenschappen treft u in de 991 Targa. Optisch een kunstwerk, technisch een vervolmaking van het Targa concept. Ook op hoge snelheid is de Targa anno 2018 even stil als een coupe, dit dankzij een volledig geautomatiseerd dakmechanisme wat zich ontvouwt als was het een cabriolet, hier dan zonder de nadelen daarvan. Immers de rolbeugel en grote achterruit komen na het openen van het dak terug in hun oorspronkelijke positie. Veilig, stil en bijzonder fraai, bij een Targa 4 staat deze voor de vierwiel aangedreven variant. De niet geringe 370pk die de 6 cilinder boxer motor naar de vier wielen brengt worden bovendien voortdurend bewaakt door de modernste elektronika, alleen met een karrenvracht aan zelfoverschatting krijgt u de 991 Targa 4 nog de bocht uit. Dat voelt ook wel fijn, goed verhaal voor thuis ook. Complimenten over uw nieuwe uiterlijk krijgt u daar nog eens bij, zie de prachtige stijlvolle kleurstelling van deze Targa 4. Uitgevoerd in geheel onbeschadigd diep lakzwart gecombineerd met een in zwart leer en in nieuwstaat verkerend interieur. Dat u verstandig te werk ging kunt u thuis nogmaals aanvoeren als ultiem alibi, deze 991.2 werd altijd aantoonbaar door een Nederlandse Porsche dealer onderhouden. De auto is afkomstig van de tweede eigenaar, een Porsche liefhebber die de auto fanatiek verzorgde. Hij werd niet alleen verliefd op de auto door haar prachtige verschijning, ook de interessante optielijst deed zijn hart sneller kloppen; automatische dual zone climat control, automatische PDK versnellingsbak met desgewenst sportieve handmatige bediening op het stuur, cruise control, stoelverwarming, elektrisch verstelbare stoelen, Porsche Communication Management met digitale radio en navigatie, BluTooth module, 20 inch optionele lichtmetalen velgen, elektrisch verstelbaar sportstuur, bi-xenon en led verlichting, Parc Distance Control rondom, achteruitrijcamera, Porsche Active Suspension Management, schakelbare sportuitlaat, etc. etc. Deze 991.2 Targa 4 is geheel origineel, altijd schadevrij gebleven en vrij van zichtbare gebruikssporen. Alle originele boekjes en servicehistorie voorhanden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie