Bouwjaar | 01-05-1977 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.831 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.994 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-1977 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 190.831 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.994 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carrosso Classic & Sportscars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eekstraat 2 |
Postcode | 8375HN |
Plaats | Oldemarkt |
Land | België |
Telefoon | +31625351515 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carrosso.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Modles disponibles: juil. 1974 - juil. 1977
Affichage du compteur: 118.577 miles
Couple: 4000 Nm
Dimensions (Lxl): 4291 x 1610 cm
Vitesse de pointe: 250 km/h
Classe d'mission: Euro 0
APK (CT): valable jusqu' janv. 2025
Porsche 911 2,7 litres Targa Programme J 1977
- Jantes Fuchs bien-aimes
- Programme J : dernire anne de production de la 911 2,7 litres, ce qui signifie que la voiture bnficie de la plupart des amliorations (techniques).
- Excellentes caractristiques de conduite
- Puissant moteur 3,0 litres de 204 ch
- Bote de vitesses manuelle 5 rapports
- Toit targa
Le rve de tout amateur de Porsche : une 911. Et encore, celle-ci est une Targa et elle date de la dernire anne de production du 2,7 litres : 1977. Cette anne modle, Porsche l'appelle le programme J et c'est vraiment le meilleur des deux mondes. De nombreuses amliorations ont t apportes cette version, notamment sur le plan technique, ce qui en fait une version trs apprcie. Une allure classique, mais aussi une merveilleuse mangeuse de kilomtres qui vous permet de traverser l'Europe grande vitesse sans aucun problme. Se promener sur la Cte d'Azur la tte au soleil est galement possible grce au toit Targa. La combinaison d'un moteur de 3,0 litres issu de la 911 SC des annes 1980 et de la bote de vitesses 915 la rend tout fait fiable. Le puissant moteur, associ de nombreuses pices lgres, permet d'atteindre des vitesses suprieures 250 km/h. Par exemple, le capot avant, le hayon, le pare-chocs arrire et quelques autres pices sont en plastique, ce qui fait que la voiture pse peine 1 000 kilos. La suspension tant abaisse, la voiture se conduit de manire trs sportive et agile, ce qui la rend trs agrable conduire en montagne. Grce la magnifique peinture bleu clair, l'intrieur Pepita et aux jantes Fuchs, la 911 n'est pas seulement un plaisir conduire, mais aussi un tableau contempler.
La voiture a t livre neuve sous le climat ensoleill des Etats-Unis et est totalement exempte de rouille et de dommages. La carrosserie a t galvanise en usine, ce qui lui confre une protection long terme. Les tr
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.