![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 2008 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.000 km |
Deuren | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 2008 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.000 km |
Deuren | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Americars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noorsestraat 10 |
Postcode | 5171 PP |
Plaats | Kaatsheuvel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54952391 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.americars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Perfecte GT3 uit 2008.
Alle documentatie aanwezig.
-71.000km
-No track use
-Porsche dealer serviced
-Accident free
Factory specifications:
-Carrera white
-Standard interior with adaptive sportseats
Factory options:
-Wheel centers painted black
-Seatbelts in guard red
-Xenon headlights
-Self dimming mirrors and rain sensor
-Heated seats
History:
-This 997 GT3 was delivered new in February 2008 by Porsche Abruzzoto to its first owner from Múnchen.
In 2011 the GT3 was imported in Belgium. This owner traded the GT3 in for a 991 50 Years Anniversary.
The last owner bought it in the summer of 2013 at Porsche Centrum Eindhoven. This is all documented.
Condition:
-The GT3 is accident free. Perfect straight body with almost no traces of use.
Interior:
-100% original interior in a very nice condition. Almost no wear. No smoking car.
technical:
-This GT3 had 3 caring owners. They all serviced it at the official Porsche dealer.
The following services were performed:
- 09-2011 17.808km
- 07-2012 25.492km
- 03-2014 36.459km
- 08-2016 44.574km
- 08-2018 50.250km
- 06-2020 59.411km
- 08-2022 70.812km
All stamped in its original servicebook and invoices since 2016.
-Wheels and tires:
The factory painted wheels have some minimal peeling paint in the corners. Beside that no curb rash.
Like new rear tires and very good front tires.
This white GT3 comes with:
- original boos
- Invoices and records
- original books
- Dutch registration
= Bedrijfsinformatie =
GELIEVE EVEN EEN BERICHTJE OF TELEFONISCH CONTACT VOORDAT U ONS BEZOEKT!
WWW.AMERICARS.NL
Lease-financiering mogelijk!
Telefoon: 0416-280744 of 06-54952391.
WWW.AMERICARS.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
![Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/29/porsche-911.jpg)
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.