Porsche 911 GT3 Touring

€ 259.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-04-2022
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 7.283 km
Deuren 2
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 4.000 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Algemeen

Bouwjaar 06-04-2022
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 7.283 km
Deuren 2
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 4.000 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Porsche Centrum Twente
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Birnieweg 9-11
Postcode 7418 HH
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.porschecentrumtwente.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2022 - 2024
Modelcode: 992

Technische informatie
Koppel: 470 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,7 s
Topsnelheid: 320 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 185 x 128 cm
Wielbasis: 246 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.440 kg
Laadvermogen: 299 kg
GVW: 1.739 kg

Interieur
Interieurkleur: Leder zwart/stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 293 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,3 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik in de stad: 19,1 l/100km (1 op 5,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10 l/100km (1 op 10,0)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 4

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Porsche Approved

Deze origineel Nederlandse 992 GT3 Touring is door collega Bas Albers ingeruild. Deze GT3 Touring is achteraf voorzien van op maat gemaakte stoelmiddenbanen in rood, grijs en wit. Deze is voorzien van een ruitjespatroon, foto's volgen zsm.

De Porsche 992 GT3 Touring is een opmerkelijk stuk techniek dat de kernwaarden van Porsche's autosporterfgoed belichaamt, terwijl het toch een verrassend niveau van verfijning en dagelijkse bruikbaarheid biedt. Dit model is onderdeel van de 992-generatie van de iconische 911-serie, en het "Touring" pakket voegt een unieke dimensie toe aan de toch al indrukwekkende GT3.

Achterin de GT3 Touring ligt een atmosferische 4,0-liter zescilinder boxermotor, die een indrukwekkend vermogen levert. Deze motor is goed voor 510 pk, waarmee het voertuig in staat is om in minder dan 3,9 seconden van 0 naar 100 km/u te accelereren, met een topsnelheid die ruim boven de 300 km/u ligt. Dit vermogen wordt naar de achterwielen gestuurd via een keuze uit twee transmissies: een nauwkeurig afgestemde zesversnellingshandbak voor de puristen, of een zeer efficiënte PDK-automaat (7 versnellingen) die bliksemsnelle schakelacties biedt.

Wat de GT3 Touring onderscheidt, is de manier waarop het zijn race-geïnspireerde prestaties combineert met een zekere mate van understatement en bruikbaarheid voor dagelijks gebruik. In tegenstelling tot de standaard GT3, die wordt gekenmerkt door zijn prominente vaste achtervleugel, kiest de Touring-versie voor een meer ingetogen uiterlijk door een automatisch uitschuifbare achterspoiler te gebruiken. Dit draagt bij aan een cleaner silhouet dat minder opzichtig is, zonder afbreuk te doen aan de aerodynamische efficiëntie.

Het interieur van de GT3 Touring is een toonbeeld van Porsche's toewijding aan kwaliteit en functionaliteit. Luxueuze materialen zoals leder en alcantara worden gecombineerd met sportieve elementen, waaronder kuipstoelen en een GT-specifiek stuurwiel. Het resultaat is een omgeving

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie