Porsche 911 Carrera S Cabriolet

€ 159.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-06-2019
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 39.500 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.000 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Porsche 911 Carrera S Cabriolet


€ 159.900,-

Algemeen

Bouwjaar 07-06-2019
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 39.500 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.000 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Porsche Centrum Twente
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Birnieweg 9-11
Postcode 7418 HH
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.porschecentrumtwente.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024
Modelcode: 992

Technische informatie
Koppel: 530 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,9 s
Topsnelheid: 306 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 185 x 130 cm
Wielbasis: 245 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.585 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 2.040 kg

Interieur
Interieurkleur: Leder zwart stiksel krijt
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 208 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11,6 l/100km (1 op 8,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: Porsche Approved (12 maanden)

Deze 911 Carrera S Cabriolet is origineel Nederlands en is ingeruild door collega Linda Van Dijk.

Opties op dit exemplaar:

SportDesign Pakket
SportDesign side skirts
Elektrisch inklapbare buitenspiegels
PORSCHE logo zwart
Geen modelaanduiding

Sportuitlaatsysteem zwart
Sport Chrono Pakket
Stuurbekrachtiging Plus
90 liter brandstoftank

20/21-inch Carrera Classic wiel

Licht Design Pakket
Adaptieve sportstoelen Plus
Stoelverwarming
Stoelventilatie voorstoelen
GT-sportstuurwiel incl. stuurwielverwarming
Lederen interieur
Porsche embleem op hoofdsteunen

BOSE Surround Sound System
Digitale radio

Led-koplampen inclusief PDLS Plus
Zelfdimmende binnen- en buitenspiegels met geïntegreerde regensensor
Voorruit met grijze band

Adaptieve cruise control
Rijstrookwisselhulp
HomeLink (garagedeur opener)
Porsche Entry & Drive

Standaard is de 911 Carrera S Cabriolet uitgerust met o.a.

8-traps Porsche Doppelkupplung (PDK) met start-stopsysteem
Achterwielaandrijving
Porsche Active Suspension Management (PASM)
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)

Remzadels rood

Automatische stoffen cabrioletkap

SPORT knop voor activeren van rij-dynamische instellingen (motor en transmissie)

Led-achterlichten in driedimensionaal doorlopend design

ParkAssistent voor en achter met optische en akoestische waarschuwing
Waarschuwings- en remassistent inclusief voetgangersbescherming
Porsche WET mode
Warmtewerende beglazing

Interieurpakket leder
Multifunctioneel stuurwiel leder
Kaphemel stof, zwart
Geïntegreerd windscherm met elektrische bediening
Advanced Climate Control

Porsche Communication Management (PCM) inclusief onlinenavigatie, mobiele-telefoonvoorbereiding, audioingangen en spraakbediening
10,9 inch full-HD touchscreen met hoge resolutie
Twee 7 inch tft-displays in instrumentenpaneel
Twee USB-C laadaansluitingen in middenconsole voor
Stopcontact (12 V) in voetenruimte bijrijderszijde
Porsche Connect inclusief Apple CarPlay®
LTE-communicatiem

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie