Porsche 911 Cabrio 3.8 T Carbon SportChrono Leer Adaptive

€ 129.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-06-2014
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 73.598 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 382 kW (520 pk)

Porsche 911 Cabrio 3.8 T Carbon SportChrono Leer Adaptive


€ 129.500,-

Algemeen

Bouwjaar 05-06-2014
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 73.598 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 382 kW (520 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Villa
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rijksweg 1
Postcode 1411 GD
Plaats Naarden
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)35 - 3037272 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovilla.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2013 - feb. 2016
Modelcode: 991

Technische informatie
Koppel: 710 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 3,2 s
Topsnelheid: 315 km/u

Maten
Wielbasis: 245 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.645 kg
Laadvermogen: 400 kg
GVW: 2.045 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 313 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,9 l/100km (1 op 10,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Van 0 naar 100 km/u kost de Porsche 911 Turbo Cabriolet 3,5 seconden, de topsnelheid is 320 km/u, hij heeft vierwielaandrijving voor het haast crimineel hoge koppel van 710 Nm, ziet er met z'n stoffen kap - die in dertien seconden opent - meer dan goed uit, en als klap op de vuurpijl kunnen er vier mensen in zitten. Onder normale omstandigheden gaan de 520 pk's via de achterwielen naar de weg, maar als het nodig is, schakelt het Porsche Traction Management systeem razendsnel het watergekoelde (!) differentieel om zodat de voorwielen ook gaan meedoen. Ook de mate van slip en de remverdeling worden met differentiëlen gereguleerd. Dat alles zorgt voor een geweldige, maar toch heel natuurlijk aanvoelende wegligging.

Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Laat u niets wijsmaken, deze Porsche 911 Cabrio biedt alles wat u van een auto verlangt. Deze auto komt uit 2014. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de zescilinder benzinemotor en de automatische transmissie. De lederen bekleding geeft het interieur een hoogwaardige uitstraling. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Snel genieten van de buitenlucht is gemakkelijker dan ooit met dank aan het elektrisch bedienbare cabriodak. Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 20 inch lichtmetalen velgen, instelbare schokdempers, elektrisch inklapbare buitenspiegels, elektrisch bediende ramen, metallic lak en windscherm.

Onder alle omstandigheden perfect zicht op wat zich achter de auto afspeelt: de achteruitrijcamera zorgt ervoor! Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek van de auto; genieten dus! U weet altijd waar u moet zijn, dankzij het full map navigatiesysteem. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van sportstuur met schakelpaddels, regensensor, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende buitens

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie