Bouwjaar | 09-09-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.830 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.824 cc |
Vermogen | 261 kW (355 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-09-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.830 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 3.824 cc |
Vermogen | 261 kW (355 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | 9Classics BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Berkelse Poort 87 |
Postcode | 2651 JX |
Plaats | Berkel En Rodenrijs |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 27216475 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.9classics.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2005 - 2008
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 19
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 293 km/u
Maten
Lengte: 443 cm
Wielbasis: 235 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.480 kg
Laadvermogen: 405 kg
GVW: 1.885 kg
Interieur
Interieurkleur: Speciaal leder cocoa
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 280 g/km
Energielabel: G
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,6 l/100km (1 op 8,6)
Brandstofverbruik in de stad: 17,3 l/100km (1 op 5,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Met een originele stickerprijs van meer dan 158.000 euro is deze 997 besteld met het Sport Chrono Pakket , een handgeschakelde 6-versnellingsbak, het Sport Uitlaatsysteem en een bruin volledig lederen interieur, adaptieve Sportstoelen met Porsche logo in de hoofdsteunen. Deze 997 Carrera S van de eerste generatie is uitgerust met een atmosferische 3,8-liter vlakke zescilindermotor. Maar liefst 355 pk wordt via de handgeschakelde 6-versnellingsbak naar de achterwielen gestuurd, waardoor deze cabriolet in ongeveer 4,5 seconden naar 100 kilometer per uur sprint.
Uit de historie blijkt dat het onderhoud grotendeels is uitgevoerd bij de officiële Porsche dealer.
C20 Nederlands geleverd Porsche Hoogeboom
XLF Sport uitlaatsysteem
XSC Porsche wapen in hoofdsteun
026 Zilveren wijzerplaat stopwatch
267 Automatisch dimmende spiegels
268 Regen sensor
342 Stoelverwarming
375 2 weg elektrische sportstoel links
376 2 weg elektrische sportstoel rechts
407 19 inch sport design wielen
431 Multifunctioneel stuurwiel met zacht leder
446 Gekleurde wielnaaf kappen
454 Cruise Control
567 Getinte baan in voorruit
610 DVD navigatie
09991 Diverse Porsche Exclusive optie's
Onderhoud : Grotendeels dealer onderhouden - Deels specialist onderhouden
Onderhoudshistorie: Porsche onderhoudsboek - boardmap met uitgebreide geschiedenis
We vertellen je graag meer over deze prachtige Porsche ,bel of mail onze Porsche scout op +3162721675 dan
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.