Bouwjaar | 01-04-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 86.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.600 cc |
Vermogen | 352 kW (479 pk) |
€ 99.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2010 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 86.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.600 cc |
Vermogen | 352 kW (479 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ASMH Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Clara Zetkinweg 5 |
Postcode | 5032 ML |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54257587 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.asmhcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2007 - aug. 2008
Technische informatie
Koppel: 620 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 310 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 185 x 130 cm
Wielbasis: 235 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.665 kg
Laadvermogen: 370 kg
GVW: 2.035 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 328 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,7 l/100km (1 op 7,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Van sommige auto's is het al bij de introductie duidelijk dat het een klassieker is. De 997 Turbo Cabrio is hiervan een schoolvoorbeeld. De laatste 911 uitgevoerd met de legendarische 3.6 liter Mezger motor. Met 480 pk en door de combinatie met het Sport Chrono-pakket een koppel van 680 Nm. De combinatie met de standaard vierwielaandrijving staat garant voor een ongeëvenaarde rijbeleving.
Uitgevoerd in GT-zilver met zwarte stoffen kap en een zwart lederen sportinterieur voorzien van aluminium en carbon accenten. De auto is voorzien van een aantal aansprekende opties, onder meer: Tiptronic S met kortere schakelmomenten, PCCB Keramische remmen, PASM Porsche Active Suspension Management, PTM Porsche Traction Management, Sport Chrono-pakket, Tempomat, adaptieve sportstoelen met stoelverwarming, mechanisch sperdifferentieël, parkeerassistent achter, etc.
De auto is in bezit geweest van de eerste eigenaar tot 05-2021 en heeft het nodige onderhoud gehad in 2012 bij 23.650 km. en in 2014 bij 47.207 km. In 05-2021 is de auto voorzien van nieuwe keuring in bezit gekomen van de tweede eigenaar, die in 06-2022 bij 80.350 km. groot onderhoud heeft laten uitvoeren incl. vervangen bougies, olie in aandrijving, filters, etc. Onderhoudsboekje en verdere documentatie is aanwezig en ter inzage. Vanwege gezondheidsproblemen is de auto door de tweede eigenaar zo goed als niet gebruikt geweest en vervolgens recent in ons bezit gekomen.
De auto is in onze opdracht gecheckt en onderhouden door een Porsche-specialist. Naast een reguliere onderhoudsbeurt is remvloeistof vervangen en zijn 2 nieuwe achterbanden gemonteerd. APK is geldig tot 05-2025.
Kom vrijblijvend langs en laat deze geweldige rijdersauto u zelf overtuigen.
Voor meer informatie en/of afspraak ter bezichtiging/proefrit kunt u contact met ons opnemen via email: bart@asmhcars.nl of telefoon: 0031 6 5425 7587.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.