Bouwjaar | 01-11-2021 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 27.900 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 331 kW (451 pk) |
€ 137.370,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2021 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 27.900 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 331 kW (451 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Ventura B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Marquesweg 7 |
Postcode | 4462 HD |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 215415 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoventura.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 530 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 306 km/u
Ledig gewicht: 1.550 kg
Wielbasis: 245 cm
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Energielabel: G
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Ein wirklich fantastischer Porsche 911 992.1 in einer Cabriolet Carrera S Version mit dem leistungsstarken 3.0 6 Zylinder Boxermotor.
In einer schönen Farbgebung und mit allen richtigen Optionen, von denen die wichtigste für die echten Puristen.... ein Siebengang-Schaltgetriebe!
Hier ein Auszug aus der Optionsliste, die vom 1. Besitzer sorgfältig zusammengestellt wurde, im Wert von 40.000,-!
- 0I2 90 Liter Kraftstofftank
- 0N5 Hinterachslenkung
- 0P9 Sportauspuffanlage schwarz
- 1BV PASM Sportfahrwerk (-10mm)
- 1N3 Servolenkung Plus
- 2D1 Sport-Design-Paket
- 2UH Liftanlage Vorderachse
- 2ZC Lenkradheizung
- 46K 20/21'' Carrera Classic Rad
- 4A3 Sitzheizung
- 4D3 Vordersitzbelüftung
- 4F2 Porsche Entry & Drive
- 4GP Windschutzscheibe mit grauem Band
- 6XV Elektrisch anklappbare Außenspiegel
- 7TM Leder-Interieur-Paket
- 7Y1 Spurwechselassistent
- 8JU LED-Matrix-Scheinwerfer getönt inklusive PDLS Plus
- 8VH Exklusive Rückleuchten
- 9VL Bose Surround-Sound-System
- G1M 7-Gang-Schaltgetriebe
- KA6 ParkAssist mit Rundumsicht
- P14 Selbstabblendende Innen- und Außenspiegel mit integriertem Regensensor
- P60 Fahrspurassistent mit Verkehrszeichenerkennung
- Q1J Adaptive Sportsitze Plus 18-fach mit Memory
Sie interessieren sich für diesen Porsche? Dann nehmen Sie bitte Kontakt mit unseren Verkaufsberatern auf.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.