Bouwjaar | 29-01-2016 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.250 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 309 kW (421 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-01-2016 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.250 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 309 kW (421 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Den Engelsen Exclusive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mastbos 40 |
Postcode | 5531 MX |
Plaats | Bladel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25588972 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.denengelsenexclusive.eu |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2015 - dec. 2018
Modelcode: 991
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 4,2 s
Topsnelheid: 301 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 185 x 129 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.555 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 2.015 kg
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Garantie: 6 maanden
Den Engelsen Exclusive heeft voor u op voorraad een Porsche 911 4S Cabrio te koop van maart 2016 met slechts 79.250 km en volledige onderhoudshistorie van de officiële Porsche dealer.
Deze 911 4S is zeer rijk uitgerust en o.a. voorzien van onderscheidende op, Sportuitlaat, Achterasbesturing, Burmester Soundsystem, Sport Chrono, PDCC, Stuurverwarming, 18 voudig verstelbare stoelen met geheugen, Stoelverwarming en Stoelventilatie, Volledig lederen dashboard en deurpanelen voor en achter, Carbon interieurpakket, Achteruitrij camera, LED Koplampen, Memory, Adaptieve Cruisecontrol (ACC), uiteraard navigatie met Carplay.
Bent u geïnteresseerd in deze Porsche 911 Cabrio 3.0 Carrera 4S ? U bent van harte welkom om deze mooie auto te komen bezichtigen in onze showroom in Bladel.
Let op: Wij nemen graag de tijd voor u en werken daarom uitsluitend op afspraak.
Graag tot ziens.
Joey Smulders +316 25 58 89 72
Den Engelsen Exclusive B.V
Mastbos 40
5531 MX Bladel
Nederland
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.