Bouwjaar | 14-06-2023 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.745 cc |
Vermogen | 661 kW (900 pk) |
€ 769.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 14-06-2023 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.745 cc |
Vermogen | 661 kW (900 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | VDM Cars Utrecht BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Waterveste 2 |
Postcode | 3992 DB |
Plaats | Houten |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46082098 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdmcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2020 - jun. 2024
Technische informatie
Koppel: 1000 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 2,7 s
Topsnelheid: 330 km/u
Ledig gewicht: 1.640 kg
Wielbasis: 245 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12 l/100km (1 op 8,3)
Energielabel: G
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Porsche 992 Turbo S | BRABUS 900 Rocket R | 1 OF 25 | 900 PK | CARBON |
Exterieur: Artic Grey
Interieur: BRABUS MASTERPIECE Leder in zwart
Eerste toelating: 14.06.2023
kilometerstand: 75 km
BRABUS Rocket R WIDESTAR body
Rear side panels in painted carbon
Rear bumper in painted carbon
Rear diffuser in exposed carbon
Rear spoiler in painted carbon
Side skirts in exposed carbon
Front fenders in painted carbon
Front bumper in painted carbon
Front splitter in exposed carbon
BRABUS PowerXtra ROCKET R (+ 186KW / + 250HP; up to 662KW / 900HP)
BRABUS VTG special turbochargers
BRABUS blow-off valve with blow-off adapter
High-performance catalytic converters & petrol particulate filter
BRABUS Inconel high-performance valve-controlled sports exhaust
BRABUS Monoblock P wheels 21"/22"
Valve caps with BRABUS logo
BRABUS brake design in black/grey
ROCKET R sports suspension with coil-over height adjustment, PASM and front lift
BRABUS MASTERPIECE black leather interior with grey stitching
Seat back shells in leather
Dashboard top in leather
Center console including armrest in leather
Door panels including armrest in leather
Headliner including ABCD-pillars in leather
Trunk compartment in leather
Fully quilted leather vehicle floor
Glazed trim in "Shadow Grey" glossy
BRABUS Signature Carbon interior package
BRABUS illuminated carbon door sills, glossy
BRABUS pedal pads, matte anodized
BRABUS illuminated footrest
BRABUS Rocket 900 R plaque
= Bedrijfsinformatie =
Ons bezoekadres is gevestigd op de Waterveste 2 in Houten centraal gelegen in het midden van Nederland.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.