Bouwjaar | 31-05-2022 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 11.896 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 352 kW (479 pk) |
€ 224.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2022 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 11.896 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 352 kW (479 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bernards Exclusives B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pompmolenlaan 41d |
Postcode | 3447 GK |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 752499 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bernardsexclusives.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2021 - jun. 2024
Technische informatie
Koppel: 570 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,6 s
Topsnelheid: 309 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 185 x 130 cm
Wielbasis: 245 cm
Inhoud laadruimte: 132 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.590 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 2.040 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 250 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik in de stad: 13,5 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Porsche 911 (992) Carrera GTS Cabriolet
Voor wie de 911 Carrera S en 911 Turbo net niet het gene is waar hij naar op zoek is heeft Porsche de 911 Carrera GTS bedacht. Een 911 die dus een meer pure rijbeleving geeft zonder daarmee af te doen aan het rijcomfort! De Porsche 911 Carrera GTS heeft dezelfde 3,0-liter zescilinder boxermotor als de Carrera en Carrera S, maar levert 480 pk en 570 Nm koppel, 30 pk en 40 Nm meer dan de Carrera S. Vervolgens worden deze pk's via een achttraps PDK-automaat naar de achteraandrijving gestuurd.
Het ontwerp van de Porsche 992 GTS is typisch Porsche: tijdloos en sportief. De 992 GTS onderscheidt zich echter door zijn unieke stijlelementen, zoals zwarte accenten en opvallende 20/21-inch centerlock wielen. De carrosserie is niet alleen mooi, maar ook ontworpen met aandacht voor aerodynamica, wat bijdraagt aan de stabiliteit en efficiëntie van de auto, vooral op hoge snelheden.
Het interieur van de 992 GTS is een toonbeeld van luxe en vakmanschap. Hoogwaardige materialen, waaronder lederen bekleding in combinatie met Porsche Race-Tex, creëren een verfijnde en sportieve sfeer. De stoelen bieden uitstekende ondersteuning en comfort, zowel voor de bestuurder als de passagier. Het infotainmentsysteem is modern en gebruiksvriendelijk en biedt connectiviteitsfuncties zoals smartphone-integratie door middel van de MyPorsche app en uiteraard navigatie. Daarnaast beschikt het PCM van de 992 GTS over draadloos Apple Carplay en Android Auto.
Over onze 992 Carrera GTS Cabriolet:
Onze GTS is een schitterende origineel Nederlands geleverde GTS afkomstig van de 1e eigenaar! Een eigenaar die kosten nog moeite heeft gespaard om deze GTS misschien wel de mooiste GTS van Nederland te maken!
Uitgevoerd in het unilak zwart met een zwart lederen/alcantara interieur, zwarte soft top en zelfs de (normaal ongespoten) plastic accenten zijn lakzwart gespoten. Om een contrast te creëren is er gekozen voor gele remklauwen en grijze velgen die strak in de wielkast liggen door het verlaagde sportonderstel. De vorige eigenaar heeft namelijk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.