Bouwjaar | 06-11-2019 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 14.794 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 443 kW (603 pk) |
€ 189.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-11-2019 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 14.794 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 443 kW (603 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto 't Hagendijk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Venterkamp 4A |
Postcode | 7261 AH |
Plaats | Ruurlo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)573 - 462387 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohagendijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 245/35 R20
Bandenmaat achter: 305/30 R21
Acceleratie (0-100): 3,4 s
Topsnelheid: 304 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 452 x 185 x 130 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.610 kg
Laadvermogen: 455 kg
GVW: 2.065 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 207 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik in de stad: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Meest compleet uitgevoerde Porsche 911 cabrio van Nederland!
Dit betreft onze privé-auto. Inruil beperkt mogelijk.
Oktober 2022 bij 5.525km onderhoudsbeurt gehad bij Porsche Centrum Twente en de auto in zijn geheel laten voorzien van Xpel steenslagfolie. Verlagingsveren van H&R gemonteerd en uitgelijnd (nov'22). April 2024 voorzien van Europipe downpipes en chiptuning door JD-engineering (604pk), dit kan eenvoudig weer terug naar origineel indien gewenst.
Wordt afgeleverd inclusief onderhoudsbeurt door Porsche Centrum Twente (twv €2600).
Enekele highlights:
- volledig in de Xpel-folie twv €6k
- keramische remmen (PCCB)
- Burmester audio
- Lizardgreen (beperkt leverbaar geweest)
- origineel Nederlands
- 2e eigenaar
- logisch verklaarbare lage NAP km-stand
- groene stiksel/tellerrand/gordels
- H&R verlagingsveren (origineel aanwezig)
- Sport Design Pakket
- stoelventilatie
- 18-voudig verstelbare stoelen
- lift op de vooras
- lederpakket instaplijsten/dashboard
- Porsche logo's op stoelen en armsteun
Prijs voor export (excl.bpm): € 178.950,-
Inruil is mogelijk op basis van handelsprijs.
Om teleurstelling te voorkomen is het raadzaam om voor vertrek te bellen of de auto van uw keuze nog beschikbaar is. Buiten openingstijden bereikbaar op 06-13382513.
De uitvoeringsspecificaties van onze occassions zijn met de grootste zorg aangegeven, fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beinvloeden. Op al onze leveringen zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.