vorige 329 van 1.061 volgende

Porsche 911 [992] 3.0 Carrera 4S Coupé SportDesign l Lift l Achterasbesturing l Stoelkoeling l ACC

€ 137.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-06-2019
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 52.315 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 331 kW (451 pk)

Porsche 911 [992] 3.0 Carrera 4S Coupé SportDesign l Lift l Achterasbesturing l Stoelkoeling l ACC


€ 137.750,-

Algemeen

Bouwjaar 24-06-2019
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 52.315 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 331 kW (451 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RubzAutomotive.nl
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoefsmid 6
Postcode 7951 ZC
Plaats Staphorst
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 23707569 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rubzautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2019 - 2024
Modelcode: 992

Technische informatie
Koppel: 530 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 3,6 s
Topsnelheid: 306 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 185 x 130 cm
Wielbasis: 245 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.540 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 2.010 kg

Interieur
Interieurkleur: KA - Zwart met witte stiksels
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 245 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,2 l/100km (1 op 9,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Een no-nonsense Elfer in de ultieme rijders-configuratie: deze Carrera 4S valt op door een discrete kleurstelling te combineren met een reeks relevante opties. Vanuit een vol-lederen cockpit met 18-voudige Sportstoelen Plus, inclusief koeling, verwarming, memory én de obligate Porsche-crests ervaart u hoe ingenieurs de 992-generatie nóg verder hebben geperfectioneerd, middels bijvoorbeeld achterasbesturing, een lift-systeem voor de vooras, Porsche Torque Vectoring Plus [PTV+], een variabele stuuroverbrenging en adaptief onderstel [PDCC] met 10mm verlaagde vering [PASM]. Andere highlights uit de optielijst van dit exemplaar zijn adaptieve Cruise Control, de achteruitrijcamera, Apple CarPlay, Lane Keep/Change Assist en het VTS Security Package inclusief Porsche Car Connect. Deze origineel Nederlands geleverde Porsche is vanzelfsprekend dealer-onderhouden conform interval, afkomstig van de tweede eigenaar en verkeert in perfecte conditie.

Het brede achtersteven wordt benadrukt door vier RVS uitlaat-eindstukken, doorlopende LED-balk en het SportDesign Pakket van Exclusiv Manufaktur. Dit pakket bestaat uit een voorbumper met opvallende spoilerlip in kleur en een achterbumper, waarin een nieuwe luchtinlaat en -uitlaat zijn verwerkt, de kentekenplaat hoger is geplaatst en de side-skirts waarmee de auto voor het oog nóg lager op het asfalt staat. De 20 / 21-inch grote RS Spyder Design-wielen in Agaatgrijs met gepolijste buitenrand en daarachter rode remklauwen zorgen voor een prachtig contrast. De verticale lamellen boven de motorruimte en type-aanduiding zijn matzilver, de raamlijsten zwart en de achterruiten zijn niet getint, waardoor het geheel ingetogen en origineel blijft. Dat laatste geldt overigens ook voor de lakwaardes; het verleden is absoluut ongevalsvrij. Het interieur is afgewerkt met een scala aan hoogwaardige leder- en velours-soorten, contrasterende witte stiksels en aluminium/pianolak zwarte dashboard-inleg.

De dubbel geblazen 6-cilinder boxermotor heeft een inhoud van 3-liter en is rijk aan paarden: maar liefst 450 stuks heeft de nieuwste generatie Porsche 911 tot zijn beschikking. Aangemoedigd door een razendsnelle 8-traps PDK-automaat is het wel h&eacu

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie