Bouwjaar | 01-06-2016 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | - |
€ 89.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2016 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mega Motors |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue des mazuirs 1A |
Postcode | 5060 |
Plaats | |
Land | België |
GSM | +32 (0)477 - 354547 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | megamotors-sambreville.be/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Consommation moyenne de carburant: 7,4 l/100km
Entretenu conformment la rglementation: oui
Dommages: aucun
PORSCHE 911
991.2 Carrera2
3.0i Bi-TURBO 370CV (272KW)
Coup (4Places)
.
!! 29-06-2016 EXACT !! PHASE2 (MK2) !!
.
!! 92.000 Km !! Carnet Complet Porsche !!
.
!! EURO6C !! 169gr de CO2 !! 2981Cm3 !!
.
!! SUPERBE EQUiPEMENT !! A VOiR !!
.
!! ETAT NEUF !! A VOiR ABSOLUMENT !!
.
1er entretien le : 21-02-2018 21.652 KM
2me entretien : 21-10-2019 44.058 KM
3me entretien : 20-04-2021 64.909 KM
4me entretien : 28-06-2023 86.686 KM
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Taxe Walonnie & Bruxelles:
Taxe de mise en circulation = 1982
Taxe de circulation annuelle = 1013
Taxe de Pollution Co2 = 250
Total 1er anne = 2995 ensuite 1013/An
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Taxe en Flandre = 973
.
Options:
Porsche doppelkupplung (PDK) 7rapports
Pack Sport Chrono
Palettes Au Volant (Boite F1)
Toit Ouvrant Panoramique
Plaffonier en Alcantara (Ciel de Toit)
Camra de recul
Volant Chauffant
Volant rglage lectrique
Sound Systme Hi-Fi BOSE
Siges Sport en Cuir Noir micro perfor
Siges Comfort 14 rglages lectriques
Siges 2 mmoires lavant
Siges chauffants lavant
Siges refroidissent (ventils) lavant
Siges arrire repliable 50/50
Jantes en aluminium 20"
Systme de Navigation (Grand GPS)
Affichage Navigation au Compteur
PCM (Porsche communication Management)
PDLS (Porsche Dynamic Light Systme)
PTM (Porsche Traction Management)
Climatisation automatique, Bi-Zone
Mode de Conduite: Sport - individual-Normal
Suspension rglable: SPORT - COMFORT
Parktronic Avant & Arrire
Phares Bi-Xnons + LED adaptatif
Feux de Jour LED lavant
Systme de Laves Phares
cran Multimdia Touche Tactile
AppleCarPlay & Connexion Androde
Radio DAB + prise USB iPod Aux
Systme Bluetooth Pour Gsm & Audio
Commande Vocal
Volant sport en Cuir multifonctions
Tableau de bord en Cuir avec surpiqres
Rgulateur & Limiteur de Vitesses
Accoudoir Central lavant
Espace de rangement Gsm
Couleur Noir Mtallis
Rtroviseurs rabattable lectrique
Rtroviseurs int & Ext anti-blouissement
criture Porsche en finition chrome
Capteur de pluie automatique
Capteur de p
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.