Bouwjaar | 08-01-2015 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 349 kW (475 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2015 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 349 kW (475 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Firstgear Enschede B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ir. Schiffstraat 314 |
Postcode | 7547 RD |
Plaats | Enschede |
Provincie | |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 7600000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.firstgearcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2015
Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,5 s
Topsnelheid: 315 km/u
Ledig gewicht: 1.430 kg
Wielbasis: 246 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 289 g/km
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,4 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 18,9 l/100km (1 op 5,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Exterieur - Rhodium Silver (Paint to Sample)
Interieur - Leder / Alcantara
573 - Automatische airconditioning
482 - Bandenspanningscontrolesysteem
601 - Bi-xenon-koplampen
594 - Dakbekleding Alcantara
288 - Koplampsproeiers (Koplampsproeiers)
475 - Porsche Active Suspension Management (PASM)
221 - Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
655 - Stuurkolom (Stuur) verstelbaar
250 - Transmissie 7 versnellingen - Dubbelkoppeltransmissie (PDK)
870 - Universele interface Audio
082 - Brandstoftank: 90 L
003 - Clubsport-pakket
454 - Cruisecontrolsysteem (Cruisecontrol)
605 - Dagrijlicht LED
140 - Dynamische Motorlagering (Porsche Active Drivetrain Mount, PADM)
665 - Porsche Communications Management (PCM)
P23 - Porsche Communications Management (PCM) incl. DVD - Navigatiemodule (uitgebreid)
490 - Sound-Package Plus
640 - Sport-chrono-pakket
643 - Sport-chrono-pakket (uitgebreide omvang)
P03 - Sport-kuipstoelen voor
- Spraaksturing voor PCM
- Telefoonmodule voor Porsche Communications Management (PCM)
810 - Vloermatten
478 - Wielnaaf met Centrale vergrendeling
- Lichtmetalen velgen 20" hoogglans zwart
- Michelin zomerbanden pilot sport cup 2
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.