Bouwjaar | 26-06-2014 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 54.174 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
€ 119.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-06-2014 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 54.174 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Koen Exclusief B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Komkleiland 8 |
Postcode | 6666 MG |
Plaats | Heteren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 4720546 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koenexclusief.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Targa
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 245/35 R20
Bandenmaat achter: 305/30 R20
Acceleratie (0-100): 4,3 s
Topsnelheid: 297 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 185 x 129 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.550 kg
Laadvermogen: 430 kg
GVW: 1.980 kg
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 214 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Super complete 991.1 targa 4S met o.a. PCCB en PDCC
Uitvoering en opties.
Stilstaand maakt deze prachtige saphirblauwe Targa 4S al veel indruk. Zelden zien wij zo'n smaakvol samengestelde 911 voorzien van kostbare opties. De combinatie van de 4S uitvoering met Sport Design bumper inclusief in kleur gespoten SportDesign spiegels en met in kleur gespoten side skirts is echt schitterend. De gele remklauwen en de chroom uitgevoerde targa-beugel maken het plaatje af.
Het interieur is ook een feest; er is een BOSE geluidsinstallatie, adaptieve sportstoelen Plus met stoelverwarming en koeling, een Sport Design stuurwiel en adaptieve cruisecontrol. De bekleding is afgewerkt met donkerbruin leder en en is vrij van beschadigingen. Andere aanwezige opties zijn dynamische Led koplampen, achteruitrijcamera, schakelbare sportuitlaat, keramische remmen en PCCB. Voor alle opties zie de volledige optielijst hieronder.
Verder zijn kenmerkend voor de modellen met vierwielaandrijving de doorlopende lichtstrip; deze loopt optisch door in de achterlichten en benadrukt de achterkant die 44 mm breder is. Bij deze 911 4S is ook Porsche Active Suspension Management (PASM) standaard aanwezig evenals Sport Chrono Plus.
PCCB.
Porsche Dynamic Chassis Control zorgt ervoor dat de auto minder overhelt in bochten omdat dwarsbewegingen bij het insturen door dit systeem worden herkend en beperkt. Voor alle opties zie de volledige optielijst hieronder.
Herkomst en historie
De auto is oorspronkelijk geleverd in Duitsland. Deze Targa heeft zijn laatste onderhoudsbeurt gehad in 2023. Alle uitgevoerde werkzaamheden zijn compleet en staan genoteerd in het serviceboekje. Wij leveren de auto af inclusief geldige APK en eventueel benodigde onderhoudsbeurt.
2014 afgeleverd
2015 29.027km
2017 29.325km
2019 43.343km
2021 50.071km
2023 51.002km
Techniek & prestaties.
Met een indrukwekkend vermogen van 400pk en een koppel van 440nm schiet deze 4-wiel aangedreven Targa in 4,6 sec naar 100km/h. Topsnelheid is 294km/h. De meeste mensen zullen de Targa kiezen vanwege het unieke uiterlijk maar vergis je niet, daaronder schuilt nog steeds een serieus snelle sportwagen! Als kers op de taart trakteert d
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.