Porsche 911 991 3.0 Carrera S; PDDC, PCCB, Lift, achteras sturing, Sport Chrono

€ 107.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-10-2015
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 57.202 km
Deuren 2
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.000 cc
Vermogen 316 kW (430 pk)

Porsche 911 991 3.0 Carrera S; PDDC, PCCB, Lift, achteras sturing, Sport Chrono


€ 107.950,-

Algemeen

Bouwjaar 26-10-2015
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 57.202 km
Deuren 2
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.000 cc
Vermogen 316 kW (430 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice Koen Exclusief B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Komkleiland 8
Postcode 6666 MG
Plaats Heteren
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)26 - 4720546 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.koenexclusief.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Porsche 991 3.0 S ,PDDC, PCCB, LIFT, PASM, achterassturing, volleer en schuifdak.

Uitvoering en opties.
Zo compleet als deze auto zie je zelden! Carrera S met Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) incl. PASM sportonderstel (-20 mm), sportuitlaatsysteem, Porsche Doppelkupplung (PDK), stoelverwarming, Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB),
adaptive cruise control inclusief Porsche Active Safe (PAS), rijstrookwisselhulp, 20 inch RS Spyder Design wiel, achterasbesturing, liftsysteem vooras, multifunctie en stuurwielverwarming, sportDesign spiegels in exterieurkleur gespoten, voorruit met grijze band, led-koplampen inclusief Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS+),indicatie maximale snelheid, parkAssistent voor en achter inclusief camera, elektrisch schuif-kanteldak, stuurbekrachtiging Plus, GT-sportstuurwiel leder, BOSE® Surround Sound System, adaptieve sportstoelen Plus (18-voudig verstelbaar, elektrisch) met Memory Pakket, zelfdimmende binnen-/buitenspiegels met geïntegreerde regensensor en Sport Chrono pakket.

De techniek.
De overstap van de oude 3,4 en 3,8 liter atmosferische motor naar de nieuwe bi-turbo 3.0 deed in eerste instantie bij veel 911 rijders alle alarmbellen rinkelen. Gelukkig was dat van korte duur want kruip maar achter het stuur van deze generatie 911 en je zult ontdekken dat de toevoeging van een kleinere turbomotor veel voordelen met zich meebrengt. De nieuwe turbomotoren hebben meer vermogen, meer koppel en zijn bovendien zuiniger. Even indrukwekkend als altijd om mee te rijden, met een geweldig alledaags comfort en een superieure balans in de bochten, helemaal met het Sport Chrono Pakket waarmee deze auto is uitgerust. Het is nog steeds een boxermotor met dat kenmerkende geluid, gepaard met een licht gefluit van de turbo's hetgeen je goed kunt horen door de schakelbare sportuitlaat.

Prestaties.
De Carrera S is een serieuze sportwagen. Met 420pk en 500nm koppel vanaf 1.700 1/min gaat de sprint van 0-100 km/u in slechts 3,9 seconden, met launch control ingeschakeld. De topsnelheid bedraagt 306km/h. Nog belangrijker is de wegligging. Deze auto is uitgerust met Porsche Active Suspension Management (PASM). Het regelt continu de dempingskracht voor elk afzonderlijk wiel - afhankelijk van de wegomstandigheden en rijstijl.

Historie en onderhoud.
De auto is oorspronkelijk geleverd in Duitsland en heeft alle benodigde onderhoudsbeurten gehad bij onderstaande kilometerstanden. Wij hebben de auto zelf bij de Porsche dealer in Duitsland gekocht met ca 21dkm. De uitgevoerde werkzaamheden staan uiteraard genoteerd in het complet

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie