Bouwjaar | 01-05-2017 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2017 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.000 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Passion 911 SCRL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Namur 252 |
Postcode | 5310 |
Plaats | Leuze |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)81 - 744911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Consommation moyenne de carburant: 8 l/100km
Entretenu conformment la rglementation: oui
Dommages: aucun
? Couleur Ext : Argent GT Mtallis
? Couleur Int : Tout Cuir / alcantara noir/gris
? PDK 7 vitesses
? Siges sport adaptatifs plus (18 positions) + chauffants
? Pack mmoire
? Phares LED en noir + PDLS + feu ar teints
? Echap sport sortie argent
? Lift
? Roues ar directrices
? Pack Chrono
? Bose
? Jantes carrera Sport 20
? Porsche entry and drive
? Jantes peintes platines satin
? Park assist av + ar + camera
? Baguettes de seuil de portes carbone clair
? Volant Sport Gt multi fonction + chauffant et levier alcantara
? Angles morts
? Pack alu bross
? Rtro anti-blouissement
? Rtro ext sport design
? Rgulateur de vitesse
? Connect plus (apple carplay)
? RDK
? PASM
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.