Bouwjaar | 01-07-2020 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.911 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 477 kW (650 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2020 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.911 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.800 cc |
Vermogen | 477 kW (650 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Porsche Centrum Leusden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderinslag 8 |
Postcode | 3833 BP |
Plaats | Leusden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 4949911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.porschecentrumleusden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024
Modelcode: 992
Technische informatie
Koppel: 800 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 2,7 s
Topsnelheid: 330 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 190 x 130 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.490 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 2.080 kg
Interieur
Interieurkleur: Leder zwart st krijt
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 257 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik in de stad: 15,9 l/100km (1 op 6,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Standaard o.a. uitgerust met:
- Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC)
- 20 inch (voor) en 21 inch (achter) Turbo S wiel (met centrale wielmoer)
- Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB)
- Sport Chrono Pakket
- Led-matrix koplampen inclusief PDLS Plus
- Adaptieve sportstoelen Plus
- GT-sportstuurwiel
- BOSE Surround Sound System
- Digitale radio
= Bedrijfsinformatie =
Centraal gelegen in Nederland vindt u, in een prachtig en ruim opgezet pand, Porsche Centrum Leusden.
Porsche Centrum Leusden is het adres voor de aanschaf, onderhoud en reparatie van zowel nieuwe als gebruikte Porsches. Wij mogen niet zomaar als enige dealer in Nederland de Carrera GT onderhouden.
U komt bij ons in "de wereld van Porsche". U beleeft een tocht door de rijke Porsche geschiedenis, de nieuwste modellen en de mooiste Porsche Occasions worden gepresenteerd in een pitstraat. Maar ook voor originele Porsche Design Driver's Collection en de meest bijzondere evenementen bent u bij Porsche Centrum Leusden aan het juiste adres.
U voelt en ademt de werkelijke "Passie van Porsche"
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.