vorige 357 van 1.068 volgende

Porsche 911 4.0 GT3 Touring

€ 289.992,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-06-2022
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 9.546 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Porsche 911 4.0 GT3 Touring


€ 289.992,-

Algemeen

Bouwjaar 30-06-2022
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 9.546 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.996 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Witmer & Odijk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wasbeeklaan 3A
Postcode 2361 HG
Plaats Warmond
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)71 - 5790534 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.witmerodijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun 2021 - 2024

Technische informatie
Koppel: 470 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 3,4 s
Topsnelheid: 318 km/u
Ledig gewicht: 1.410 kg
Wielbasis: 246 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13 l/100km (1 op 7,7)
Energielabel: G

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

In onze showroom hoor je nog wel eens een do of een don't, vrij recent nog uit de mond van een zeer beminnelijke dame 'je denkt toch niet dat ik naast je ga zitten in zo'n auto met zo'n grote vleugel achterop...' en daar ging de GT3 droom aan diggelen. In dit specifieke geval had de minister van financiën de begroting niet geheel op orde, wie mooi(er) wil zijn moet daar spreekwoordelijk ook iets meer voor over hebben. Ze zijn niet doof in Zuffenhausen voor de wensen van de sportieve klant met net iets meer gevoel voor stijl. De marketing mensen bedachten het Touring pakket en kregen de techneuten zo ver om een GT3 verantwoord te ontdoen van die opzichtige spoiler, de fraaie brede neus bleef gelukkig én noodzakelijkerwijs wel. Immers 510 échte atmosferische pk's beteugel je niet zonder de gehele carrosserievorm ook een functie te laten hebben. Juist, als één grote vleugel die je ook bij 320km/u stabiel op weg houdt. Die topsnelheid is een bijna onwerkelijk getal, het maximaal toerental van de on-geblazen platte 6 cilinder van 9.000 is wél werkelijkheid. Overigens is ook ver onder dat motorfiets- achtige toerental ruim voldoende trekkracht aanwezig. De snelste variant met PDK is in ons verkeersklimaat ook nog eens de comfortabelste versie als je even geen zin hebt om 'aan' te staan. Zet de rij-modus knop op het stuur in Sport Plus, vink de Sportuitlaat aan en duw de pook naar links zodat je handmatig schakelt middels de metalen flippers achter het stuur, feest op vier (20 en 21inch) wielen in een circuitauto met kenteken. Dankzij het ultra moderne GT3 onderstel, intelligente en instelbare traction control plus meesturende achteras kom je ook nog zonder kleerscheuren thuis. Dat onderstel is zó goed dat zelfs bij extreme stuurbewegingen er nog verbazingwekkend veel ruimte is voordat het traction control lampje oplicht. De perfectste 911 is deze, de GT3 Touring is al een icoon.

Gezien het voornemen van Porsche om de volgende generatie 911 als hybride of zelfs elektrisch te motoriseren mag deze laatste atmosferische versie nu al investeringspotentieel toegedicht worden. Zo'n auto dient dan wel een sluitend en overtuigend CV te hebben; afkomstig van de eerste eigenaar, geleverd door een Nederlandse Porsche dealer, geheel origineel, niets aan gespoten of gewerkt. Porsche

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie