Bouwjaar | 01-03-2008 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 69.215 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.824 cc |
Vermogen | 261 kW (355 pk) |
€ 49.997,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2008 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 69.215 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.824 cc |
Vermogen | 261 kW (355 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | TwinSpark Racing Engineering B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kuiperij 26 |
Postcode | 1185 XS |
Plaats | Amstelveen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11072440 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.twinsparkracing.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2005 - aug. 2008
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 280 km/u
Maten
Wielbasis: 235 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.493 kg
Laadvermogen: 372 kg
GVW: 1.865 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 258 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
TwinSpark Racing & Engineering biedt met trots deze prachtige Porsche 997 aan. Dit exemplaar heeft slechts 69.000km op de teller staan.
Ervaar de ultieme combinatie van prestaties, luxe en stijl met deze prachtige Porsche 997 Carrera S Coupé. Deze sportwagen is een waar icoon op de weg, en biedt alles wat je verwacht van een Porsche: kracht, precisie en tijdloze elegantie.
Belangrijkste kenmerken:
o Motor: 3.8-liter zescilinder boxermotor met 355 pk
o Transmissie: Tiptronic automatische versnellingsbak met handmatige schakelmogelijkheden voor sportief rijden en comfort in het dagelijkse verkeer
o Kleur: Stijlvol wit exterieur met een luxueus lederen interieur
o Topsnelheid: 293 km/u
o Acceleratie: 0-100 km/u in slechts 4,8 seconden
o Porsche Active Suspension Management (PASM): Adaptief onderstel voor optimale rijeigenschappen
o Sport Chrono Pakket: Voor nog scherpere prestaties en een dynamisch rijgedrag
Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie of een bezichtiging of bekijk de uitgebreide fotoreportage op onze website!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.