vorige 370 van 1.063 volgende

Porsche 911 3.0 Targa 4 GTS|PCCB Keramisch|PDCC|4-wiel besturing|18-wegs stoelen|Sportuitlaat|

€ 149.990,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-04-2017
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 40.076 km
Deuren 2
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Porsche 911 3.0 Targa 4 GTS|PCCB Keramisch|PDCC|4-wiel besturing|18-wegs stoelen|Sportuitlaat|


€ 149.990,-

Algemeen

Bouwjaar 13-04-2017
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 40.076 km
Deuren 2
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Tanghe Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrielaan 9
Postcode 3925 BD
Plaats Scherpenzeel
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 52672600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.tangheautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Targa

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat voor: 245/35 R20
Bandenmaat achter: 305/30 R20
Acceleratie (0-100): 3,7 s
Topsnelheid: 306 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 185 x 129 cm
Wielbasis: 245 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.580 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 2.040 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 196 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

Aangeboden door Tanghe Automotive:

Porsche 911 3.0 Targa 4 GTS.
De kleurstelling Saphir Blauw is een prachtig contrast met de gele remklauwen, de kenner weet dat we hier dan van doen hebben Porsche Ceramic Composite Brake (keramische remmen).

Deze remmerij, de vierwiel-besturing en het Porsche Dynamic Chassis Control maken deze Porsche tot de perfecte rijders-auto voor zowel sportief als dagelijks gebruik. Dit is onder de sportwagens wellicht 1 van de betere alleskunners. Het rijden is werkelijk fantastisch en de beleving en het geluid van de 3.0 sterke 6-cilinder i.c.m. de aanwezige sportuitlaat kan je niet omschrijven, dat moet je ervaren.

Zie voor volledige fotografie www.tangheautomotive.nl

Porsche dealer onderhouden en Porsche Approved gecheckt. Onderhoud bij:
-24.413km
-30.283km
-33.082km

De volgende opties zijn aanwezig:
-4-wiel besturing (470)
-18-wegs elektrische stoelverstelling met geheugen (P07)
-Autosleutel in de lakkleur van de auto gespoten (DFS)
-Binnenverlichting pakket / licht design (630)
-Binnen- en buitenspiegel met dimautomaat en regensensor (P13)
-Buitenspiegel elektrisch inklapbaar (748)
-Buitenspiegel onderschaal gespoten (CNL)
-Centrale vergrendeling + Porsche keyless Entry & Drive (625)
-Connect Plus (Apple Car Play / Android Auto ) (I8L)
-Cruise Control (454)
-DAB+ (QV3)
-Dorpelafdekking / bekleding wagenkleur (XAJ)
-Frame Combi-instrument leer (XNG)
-Interieur-extra pekket / dashboard leer (CZW)
-Interieurpakket GTS (088)
-Lederen stuurkolom (XNS)
-Keramische remmen
-KIWA alarm certificaten t/m 03-2025
-Middenconsole opbergberg (581)
-PASM
-PCM
-PSM
-PTM
-PCCB / Porsche Ceramice Composite Brake (450)
-PDCC / Porsche Dynamic Chassis Control (352)
-PVTS Plus / Porsche Vehicle Tracking System (7I2)
-Rijassistent systeem parkeerhulp voor + achter + achteruitrijcamera (638)
-Rijassistent systeem rijstrookwissel / lane assist (457)
-Rijassistent verkeerstekenherkenning (631)
-Schakelpook alcantara Race Tex (XLN)
-Sound System Bose Premium (9VL)
-Sport Chrono pakket (PADM) (QR5)
-Sportstoelen Plus (rugleuningen leer (XWK)
-Stoelverwarming voor (342)
-Stuurverwarming (489)
-Stuurbekrachtiging Plus / snelheidsafhankelijk (658

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie