Porsche 911 3.0 Targa 4 GTS SportDesign | Vierwielbesturing | Burmester | Stoelventilatie | NL geleverd

€ 134.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-05-2017
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.700 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Porsche 911 3.0 Targa 4 GTS SportDesign | Vierwielbesturing | Burmester | Stoelventilatie | NL geleverd


€ 134.900,-

Algemeen

Bouwjaar 26-05-2017
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.700 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Hartman B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Slof 27
Postcode 5107 RH
Plaats Dongen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)162 - 693943 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohartman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Targa
Modelreeks: 2015 - 2019
Modelcode: 991

Technische informatie
Koppel: 550 Nm
Aantal cilinders: 6
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 3,7 s
Topsnelheid: 306 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 453 x 185 cm
Wielbasis: 245 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.580 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 2.040 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart bi-color
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 196 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

Optionele uitrusting:

Achteronderdeel gespoten CNG
Adaptieve Sportstoelen incl. Stoelverstelling 18-wegs en Memory-pakket 323
Binnenverlichting-pakket / Licht-Designpakket 630
Buiten-/binnenspiegel met Dimautomaat en Regensensor 268
Buitenspiegel electr. inklapbaar 748
Buitenspiegel Onderschaal gespoten CNL
Centrale vergrendeling / Startsysteem
Porsche Entry & Drive 625
Cruisecontrolsysteem (Cruisecontrol) met
Afstandsregeling 456
Connect Plus (Bluetooth, Apple CarPlay, WLAN, Vehicle-Tracking-System) I8L
Dorpelafdekking / -bekleding Wagenkleur XAJ
Hoofdkoplamp LED, zwart, incl. Porsche
Dynamic Light Systeem Plus (PDLS+)
Porsche Dynamic Light Systeem Plus (PDLS+)
o Dagrijlicht LED
o Dynamische bochtenverlichting
o Koplampsproeiers (Koplampsproeiers) XEY
Hoofdsteunen voor met Porsche-embleem XSC
Isofix-houder voor Kinderzitje aan Passagiersstoel 899
Koplampsproeiers Afdekking gespoten XUB
Lamellen Luchtinlaat in Achterklep gespoten XAX
Metallic-lak
Middenconsole / Opbergnet 581
Radio-ontvangst digitaal (DAB+) QV3
Rijassistent-systeem Parkeerhulp voor en
achter incl. Achteruitrijcamera 638
Rijassistent-systeem Porsche Dynamic
Chassis Control (PDCC) 352
Rijassistent-systeem Rijstrookwisselassistent 457
Sound-systeem Burmester High-End Surround 9VJ
Sport-design-pakket XAT
Sport-chrono-pakket
Dynamische Motorlagering (Porsche Active Drivetrain Mount, PADM) o QR5
Stoelbekleding/kussens: Leer 983
Stoelventilatie voor 541
Stoelverwarming voor 342
Stuur verwarmbaar met Multifunctie (Extra-
AV naar Stuur) 489
Stuurbekrachtiging Plus
(snelheidsafhankelijk) 658
Stuurkolombekleding Leer XNS
Tankdeksel Aluminium-look XYB
Vehicle-Tracking-System Plus (PVTS Plus) 7I2
Veiligheidsgordels gekleurd XSX
Vierwielbesturing 470
Voorruit met Bandfilter boven 567

Meer details & 4K foto's over dit voertuig kunt u terugvinden op www.AutoHartman.nl

Bezoek graag na telefonische afspraak, dit om teleurstellingen te voorkomen, ook na 18.00 uur en op zondag op afspraak mogelijk. De Historie van onze auto's is bekend en elke keuring is toegestaan. Deze advertentie is deels geautom

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie