Porsche 911 3.0 Carrera 4 GTS - PDCC - Achteras Besturing - ACC - PDLS Plus - BOSE

€ 189.875,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-04-2022
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 9.852 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 352 kW (479 pk)

Porsche 911 3.0 Carrera 4 GTS - PDCC - Achteras Besturing - ACC - PDLS Plus - BOSE


€ 189.875,-

Algemeen

Bouwjaar 14-04-2022
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 9.852 km
Deuren 2
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.981 cc
Vermogen 352 kW (479 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bergwerff Automotive BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bannepoort 2
Postcode 4205 MZ
Plaats Gorinchem
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)183 - 624011 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bergwerffbmw.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2021 - jun. 2024

Technische informatie
Koppel: 570 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 3,3 s
Topsnelheid: 309 km/u
Ledig gewicht: 1.570 kg
Wielbasis: 245 cm

Interieur
Interieur: Interieur-paket GTS, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,4 l/100km (1 op 8,8)
CO2-uitstoot: 247 g/km
Energielabel: G

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 14-04-2026
Garantielabel: BOVAG Garantie (24 maanden)
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 24 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf

Terwijl de zon ondergaat, u de ruitensproeier nogmaals aanzet om de vliegen van de ruit te verwijderen leert een snelle blik op de kilometerteller u dat met ruim 300 kilometer per uur de ondergaande zon tegemoet rijdt. Het kan ook, de Autobahn is nog steeds leeg en vrij van snelheidslimieten en de door u aangeschafte Porsche 992 Carrera 4 GTS haalt volgens haar maker 309 échte kilometers per uur.

Het is natuurlijk maar één van de vele situaties waarin u zich kunt vinden als u zichzelf trakteert op een Porsche 911. U zou net zo goed naar de Nürburgring kunnen rijden, uw buurjongetje meenemen voor een klein ritje over fraaie achteraf wegen en hem laat ervaren wat de acceleratie van Stuttgart's beste nou precies is, of u gebruikt de auto gewoon dagelijks en geniet elke dag van die waanzinnige bouwkwaliteit. De Porsche 911 is zo'n auto die alles kan, dat niet alleen, het is ook nog eens een auto die overal in uitblinkt.

Dat geld helemaal voor de GTS-uitvoering. In dat geval neemt Porsche u namelijk het nodige werk uit handen. De Porsche 911 GTS is namelijk een auto die standaard is voorzien van een aantal goede opties die u dan uiteraard, in goede Porsche-traditie, verder kunt aanvullen. Wat voor ons belangrijk is als wij een auto voor u inkopen is dat de auto een bepaalde uitstraling moet hebben, een bepaalde "vibe" zo u wilt. Dat was bij dit exemplaar direct het geval. Dat begint al bij de eerste aanblik, dit exemplaar is namelijk gespoten in het tijdloos fraaie "Kreide", de lak gecombineerd met de zwarte velgen (die bij de GTS-uitvoering horen) en de stickers op de deur maken dat de auto vanaf de allereerste seconde diepe indruk maakt. Als we verder gaan kijken zien we onder andere de lichtgewicht Turbo S wielen, het privacyglas, de Porsche Exclusive achterlichten, de Porsche instapverlichting, de meegespoten spiegelvoeten, de Porsche stickers op de zijkant en

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie