Bouwjaar | 30-11-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.488 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
€ 34.500,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.488 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Niham Westland B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dijkweg 71 |
Postcode | 2671 CW |
Plaats | Naaldwijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 622551 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.niham.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2020
Referentienummer: 054153
Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aandrijving
Actieradius: 444 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 461 x 189 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.915 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 2.390 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 63 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 125 kW
Interieur
Interieur: RF8000, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,1 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Vreemd merk:
Prijzen zijn inclusief BTW en afleverkosten (Auto wordt afgeleverd inclusief toepasselijke onderhoudsbeurt + indien nodig een nieuwe APK, volle tank brandstof, reiniging + poetsbeurt interieur & exterieur.
Bovenstaand afleverpakket zit bij de prijs inbegrepen ter waarden van €495,-
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 40 min
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Polestar 2 | Ster komt dichterbij
Aanvankelijk leek de Polestar 2 vooral een droomauto. Met ruim 400 pk, vierwielaandrijving, een extra grote batterij en een prijskaartje van een hele dikke 50.000 euro leek deze elektrische auto alleen besteed aan bevoorrechte kopers. Inmiddels is deze Zweedse ster met Chinese invloeden echter ook beschikbaar in eenvoudigere en dus betaalbaardere versies. Maak kennis met de Polestar 2 in de meest eenvoudige uitvoering: de "Standard Range Single Motor".
De Polestar 2 in de basis-uitvoering kost hetzelfde als een vergelijkbare auto met benzinemotor, maar biedt meer comfort, betere prestaties en een lagere prijs per KM. Lekker eigenzinnige ergonomie.
Plus
- nette prijs
- maakt optimaal gebruik van de mogelijkheden die elektrisch rijden biedt
- onderscheidend karakter
Min
- laadt tijdens test niet zo snel als beloofd
- Android in de auto biedt geen meerwaarde boven Android via de smartphone
- hinderlijke fluittoon rond 100 km/u
Conclusie
Nadat de Polestar 2 al verkrijgbaar was met een extra grote batterij en dubbele elektromotor is deze Zweedse ster nu ook beschikbaar in eenvoudigere versies. Voor deze test is de variant in de basisuitvoering met standaard batterij en een enkele elektromotor ingezet. In vergelijking met een auto met benzinemotor heeft de testauto eenzelfde prijskaartje en is de Polestar alleen in het nadeel met het bereik (430 km in theorie, 350 km in de praktijk). De ruimte is gelijk en in alle andere opzichten is de Polestar zelfs in het voordeel. Zo is de Polestar 2 vlotter, stiller en veel voordeliger per kilometer.
Echter, daarmee is de Polestar 2 niet uniek. Wat de Polestar 2 uniek maakt is het karakter. Met name de oudere merken verpakken hun elektrische auto's in een traditioneel jasje. Ze laten zich net zo bedienen als de auto's van decennia terug en geven de elektromotoren zelfs een karakter dat zoveel mogelijk lijkt op dat van een benzinemotor. Als nieuw merk kan Polestar breken met het verleden en daarom alle voordelen die elektrisch rijden biedt optimaal benutten. Dat blijkt uit de vormgeving, ergonomie, bediening en rijeigenschappen. En precies die kwaliteiten komen in deze basisversie een stuk dichterbij!