Bouwjaar | 19-01-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.855 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
€ 11.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-01-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.855 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 299 kW (407 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Ven Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ettenseweg 76 |
Postcode | 4706 PB |
Plaats | Roosendaal |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51896460 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.venauto.nl/autos.php |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aandrijving
Actieradius: 480 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 245/45 R19
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 461 x 186 x 148 cm
Wielbasis: 274 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.098 kg
Laadvermogen: 502 kg
GVW: 2.600 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 78 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 71 km actieradius per uur, compleet vol in 21 uur en 40 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 601 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 33 minuten
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,25 kWh/100km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Schade: schadevoertuig (niet rijklaar)
Verrijdbare schade: Ja
Schadeopmerkingen: Frontschade
Aantal handzenders: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Let op betreft een export meeneemprijs zonder service en garantie.
Frontschade, Rechter Zijschade, Rondom Gebruikersschade
= Bedrijfsinformatie =
U heeft bij ons 3 opties als u een auto koopt.
Optie 1: Internet meeneem/handelsprijs .
Optie 2: Service prijs 225,- euro Incl. Nieuwe APK-Afleveringsbeurt (niet toepasbaar bij export meeneemprijzen).
Optie 3: Full service prijs 750,- euro Incl. Afleveringsbeurt, APK, 3 Maanden garantie (niet toepasbaar bij export meeneemprijzen). Let op optie 3 is alleen geldig bij aanschaf van een auto vanaf 4500,- euro
Van der Ven Auto's B.V. Ettenseweg 76 4706 PB Roosendaal Telefoon: 0165-523912
E-mail: verkoop@venauto.nl Website: www.venauto.nl
Bel of App 06-51896460 of 06-30122169 voor een afspraak!
Gesproken talen: Nederlands, Engels, Duits en Turks.
Inruil van uw huidige auto is altijd mogelijk!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Polestar 2 | Ster komt dichterbij
Aanvankelijk leek de Polestar 2 vooral een droomauto. Met ruim 400 pk, vierwielaandrijving, een extra grote batterij en een prijskaartje van een hele dikke 50.000 euro leek deze elektrische auto alleen besteed aan bevoorrechte kopers. Inmiddels is deze Zweedse ster met Chinese invloeden echter ook beschikbaar in eenvoudigere en dus betaalbaardere versies. Maak kennis met de Polestar 2 in de meest eenvoudige uitvoering: de "Standard Range Single Motor".
De Polestar 2 in de basis-uitvoering kost hetzelfde als een vergelijkbare auto met benzinemotor, maar biedt meer comfort, betere prestaties en een lagere prijs per KM. Lekker eigenzinnige ergonomie.
Plus
- nette prijs
- maakt optimaal gebruik van de mogelijkheden die elektrisch rijden biedt
- onderscheidend karakter
Min
- laadt tijdens test niet zo snel als beloofd
- Android in de auto biedt geen meerwaarde boven Android via de smartphone
- hinderlijke fluittoon rond 100 km/u
Conclusie
Nadat de Polestar 2 al verkrijgbaar was met een extra grote batterij en dubbele elektromotor is deze Zweedse ster nu ook beschikbaar in eenvoudigere versies. Voor deze test is de variant in de basisuitvoering met standaard batterij en een enkele elektromotor ingezet. In vergelijking met een auto met benzinemotor heeft de testauto eenzelfde prijskaartje en is de Polestar alleen in het nadeel met het bereik (430 km in theorie, 350 km in de praktijk). De ruimte is gelijk en in alle andere opzichten is de Polestar zelfs in het voordeel. Zo is de Polestar 2 vlotter, stiller en veel voordeliger per kilometer.
Echter, daarmee is de Polestar 2 niet uniek. Wat de Polestar 2 uniek maakt is het karakter. Met name de oudere merken verpakken hun elektrische auto's in een traditioneel jasje. Ze laten zich net zo bedienen als de auto's van decennia terug en geven de elektromotoren zelfs een karakter dat zoveel mogelijk lijkt op dat van een benzinemotor. Als nieuw merk kan Polestar breken met het verleden en daarom alle voordelen die elektrisch rijden biedt optimaal benutten. Dat blijkt uit de vormgeving, ergonomie, bediening en rijeigenschappen. En precies die kwaliteiten komen in deze basisversie een stuk dichterbij!