Polestar 2 Aut. 408pk Long Range Dual Motor 78kWh Panoramadak Electr.Stoelen+Verwarmd+ Stuurverwarmd Adaptive-Cruise Carplay Android 360-Camera 19LM Led-Pixel-La

€ 29.395,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-10-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 66.804 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 299 kW (407 pk)

Polestar 2 Aut. 408pk Long Range Dual Motor 78kWh Panoramadak Electr.Stoelen+Verwarmd+ Stuurverwarmd Adaptive-Cruise Carplay Android 360-Camera 19LM Led-Pixel-La


€ 29.395,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 19-10-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 66.804 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 299 kW (407 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Corsten BV
Contactpersoon Bart Corsten
Adres Mariastraat 64
Postcode 5738 AK
Plaats Mariahout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)499 - 422176 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocorsten.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2020

Technische informatie
Koppel: 660 Nm

Aandrijving
Actieradius: 500 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 205 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 461 x 189 x 148 cm
Wielbasis: 274 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.098 kg
Laadvermogen: 502 kg
GVW: 2.600 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 78 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 74 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur en 5 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 150 kW, 626 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 24 minuten

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,7 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd normaal stopcontact: 21:40
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:33
Bruikbare accucapaciteit: 74.1 kWh
Ingeschatte actieradius: 365 km
Ingeschat verbruik: 23.53 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 371 km
Actieradius praktijk winter: 320 km
Verbruik praktijk zomer: 24.86 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 29.78 kWh/100km

Kleine waarschuwing: met zo'n handige hatchback zult u voortaan wel regelmatig wat vriendenritjes moeten maken vanwege z'n handige laadmogelijkheden. Op een volle acculading kan deze auto de gebruikelijke dagelijkse ritten allemaal maken. Het opladen gaat eenvoudig aan een openbare laadpaal of aan uw eigen oplaadpunt thuis. De auto is van het bouwjaar 2020 en is van de eerste eigenaar. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Zelfs op de koudste dagen zorgt het verwarmbare stuurwiel, de voorstoelen en de achterbankverwarming ervoor dat u en uw passagiers het nooit koud hebben in deze luxueuze auto. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Het glazen panoramadak geeft u een ongekende rijsensatie: wat een licht en zicht! Natuurlijk behoren 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Voor een goed en duidelijk overzicht onderweg is het digitale dashboard uitermate slim ingedeeld. Met de 360 graden camera op deze auto wordt het rijden een heel stuk veiliger, dankzij het optimale zicht dat het biedt. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Had u de auto nou wel afgesloten? Met Connected Services checkt u het overal en altijd. De sensatie van superieur geluid wordt geleverd door het high performance audiosysteem. De uitrusting van deze auto is met full map navigaties

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Polestar 2 | Ster komt dichterbij

Aanvankelijk leek de Polestar 2 vooral een droomauto. Met ruim 400 pk, vierwielaandrijving, een extra grote batterij en een prijskaartje van een hele dikke 50.000 euro leek deze elektrische auto alleen besteed aan bevoorrechte kopers. Inmiddels is deze Zweedse ster met Chinese invloeden echter ook beschikbaar in eenvoudigere en dus betaalbaardere versies. Maak kennis met de Polestar 2 in de meest eenvoudige uitvoering: de "Standard Range Single Motor".

Autotest | Polestar 2 Ster komt dichterbij

De Polestar 2 in de basis-uitvoering kost hetzelfde als een vergelijkbare auto met benzinemotor, maar biedt meer comfort, betere prestaties en een lagere prijs per KM. Lekker eigenzinnige ergonomie.

Plus

  • nette prijs
  • maakt optimaal gebruik van de mogelijkheden die elektrisch rijden biedt
  • onderscheidend karakter

Min

  • laadt tijdens test niet zo snel als beloofd
  • Android in de auto biedt geen meerwaarde boven Android via de smartphone
  • hinderlijke fluittoon rond 100 km/u

Conclusie

Nadat de Polestar 2 al verkrijgbaar was met een extra grote batterij en dubbele elektromotor is deze Zweedse ster nu ook beschikbaar in eenvoudigere versies. Voor deze test is de variant in de basisuitvoering met standaard batterij en een enkele elektromotor ingezet. In vergelijking met een auto met benzinemotor heeft de testauto eenzelfde prijskaartje en is de Polestar alleen in het nadeel met het bereik (430 km in theorie, 350 km in de praktijk). De ruimte is gelijk en in alle andere opzichten is de Polestar zelfs in het voordeel. Zo is de Polestar 2 vlotter, stiller en veel voordeliger per kilometer.

Echter, daarmee is de Polestar 2 niet uniek. Wat de Polestar 2 uniek maakt is het karakter. Met name de oudere merken verpakken hun elektrische auto's in een traditioneel jasje. Ze laten zich net zo bedienen als de auto's van decennia terug en geven de elektromotoren zelfs een karakter dat zoveel mogelijk lijkt op dat van een benzinemotor. Als nieuw merk kan Polestar breken met het verleden en daarom alle voordelen die elektrisch rijden biedt optimaal benutten. Dat blijkt uit de vormgeving, ergonomie, bediening en rijeigenschappen. En precies die kwaliteiten komen in deze basisversie een stuk dichterbij!

Deel deze advertentie