Bouwjaar | 02-10-2020 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.802 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 20.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-10-2020 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.802 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Brouwer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelsweg 16 |
Postcode | 1785 AE |
Plaats | Den Helder |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22693908 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-brouwer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2019 - dec. 2020
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 1.430 kg
Wielbasis: 279 cm
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Energielabel: E
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Met een auto als deze Peugeot Rifter komt u absoluut goed voor de dag. Deze auto uit 2020 heeft 145802 kilometer gereden. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een automatische transmissie. Last van de vorst? Door de stoelverwarming zit u in ieder geval vorstelijk! Achterportieren kunnen gemakkelijk beschadigd raken als ze bijvoorbeeld door de wind bij uitstappen openslaan. Dat zal niet gebeuren met de aanwezige schuifdeur achter. Verder is de Peugeot uitgerust met: LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen achter.
Met de achteruitrijcamera ziet u precies wat er achter de auto gebeurt. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Zoals u van zo'n jonge auto mag verwachten, zijn hier ook de geavanceerde remote services aanwezig. Simpelweg met een app op uw smartphone controleert u op afstand de status van de auto en bedient u diverse functies. Een belangrijke veiligheidsvoorziening is de bediening van het audiosysteem en het navigatiesysteem via knoppen op het stuur. Dab-ontvangst geeft daarbij een kraakheldere ontvangst. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. De Peugeot is standaard voorzien van: regensensor, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer.
Het rijden met deze Peugeot wordt nog meer ontspannen dankzij de innovatieve technieken die onderweg over uw veiligheid waken. Onderweg zorgt verkeersborddetectie ervoor dat u geen waarschuwingsbord mist. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding met een voorligger. U bent mede dankzij hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
Als u nieuwsgierig bent naar deze auto, neem dan snel contact met ons op.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot Rifter | Te goed
Het concept is eenvoudig: neem een bestelauto voor zakelijk gebruik en maak daar een personenauto van. Omdat bij een bedrijfsauto de functionaliteit en kosten voorop staan, is het resultaat een ruime en heel voordelige gezinsauto. Peugeot is altijd succesvol geweest met dat concept onder de naam "Partner Tepee", de personenautoversie van de Partner. Met de komst van de nieuwe Partner, volgt ook de nieuwe gezinsauto, genaamd "Rifter".
De Peugeot Rifter is een gezinsauto op basis van een bestelauto. De Rifter is verfijnder en rijker uitgerust dan de bedrijfsauto. Dat lijkt mooi, maar zorgt ervoor dat het financiele voordeel nihil is
Plus
- beperkte off-road mogelijkheden dankzij GripControl
- heel veel ruimte
- sterke, zuinige 130 pk dieselmotor
Min
- directe besturing minder prettig voor passagiers
- dorstige en matig presterende 100 pk benzinemotor
- vanwege rijke uitrusting nauwelijks voordeliger dan een MPV of SUV
Conclusie
Peugeot introduceert de Rifter: de gezinsauto op basis van de Partner bedrijfsauto. Peugeot heeft voor een aparte naam gekozen omdat het verschil tussen de gezinsauto en de bedrijfswagen groter is dan voorheen. De Rifter heeft een veel verfijnder onderstel en een directere besturing dan de Partner. Met de komst van de Rifter is het daarom gedaan met de ontwapenende eenvoud van het rijden met een bestelauto. Daarbij is de Rifter te voorzien van alle luxe en veiligheidsvoorzieningen van de andere Peugeot personenauto's.
Dit laatste is zowel het sterkste als het zwakste punt van de Rifter. De Rifter is veruit de meest verfijnde en comfortabele auto in zijn soort. Maar... auto's zoals deze worden juist gekocht vanwege de eenvoud en de daarbij behorende lage prijs. In dat opzicht is de Peugeot Rifter misschien wel te goed.