Bouwjaar | 15-03-2021 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.815 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-03-2021 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.815 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Meierijstad |
Contactpersoon | Huub Kerskes |
Adres | Huygensweg 17a |
Postcode | 5482 TH |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46200200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Peugeot Rifter 1.2 GT 130 AUTOMAAT 8
- Merk: Peugeot
- Model: Rifter
- Tellerstand: 49815 KM
- Carrosserievorm: MPV
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2021
- Transmissie: Automaat 8-traps
- Kleur: grijs
- Kleurnaam: Gris Artense
- Aantal cilinders: 3
- Vermogen: 96 kW / 131pk
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
Comfort
- Cruise control
Exterieur
- Achteruitrijcamera
- DAB + HiFi uitrusting
- Dakrails
- Dode Hoek Detectie
- Intelligent Grip Control
- Lichtmetaal ''17''
- PDC voor
- Park Distance Control
Infotainment
- Apple Car Play / Mirror Link
- Navigatiesysteem
Interieur
- Elektrische ramen voor en achter
Overige
- Automatische AIRCO
Navigatie, DAB, Apple car play/ android auto, INTELLIGENT GRIP CONTROL, pdc v en a, camera, dodehoek detectie, enz.
Auto Meierijstad
Let op: Wij zijn enkel op afspraak geopend.
Maak voor een bezichtiging telefonisch een afspraak of stuur ons een mail.
Schijndel
06 46 200200
huub.kerskes@car-outlet.eu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot Rifter | Te goed
Het concept is eenvoudig: neem een bestelauto voor zakelijk gebruik en maak daar een personenauto van. Omdat bij een bedrijfsauto de functionaliteit en kosten voorop staan, is het resultaat een ruime en heel voordelige gezinsauto. Peugeot is altijd succesvol geweest met dat concept onder de naam "Partner Tepee", de personenautoversie van de Partner. Met de komst van de nieuwe Partner, volgt ook de nieuwe gezinsauto, genaamd "Rifter".
De Peugeot Rifter is een gezinsauto op basis van een bestelauto. De Rifter is verfijnder en rijker uitgerust dan de bedrijfsauto. Dat lijkt mooi, maar zorgt ervoor dat het financiele voordeel nihil is
Plus
- beperkte off-road mogelijkheden dankzij GripControl
- heel veel ruimte
- sterke, zuinige 130 pk dieselmotor
Min
- directe besturing minder prettig voor passagiers
- dorstige en matig presterende 100 pk benzinemotor
- vanwege rijke uitrusting nauwelijks voordeliger dan een MPV of SUV
Conclusie
Peugeot introduceert de Rifter: de gezinsauto op basis van de Partner bedrijfsauto. Peugeot heeft voor een aparte naam gekozen omdat het verschil tussen de gezinsauto en de bedrijfswagen groter is dan voorheen. De Rifter heeft een veel verfijnder onderstel en een directere besturing dan de Partner. Met de komst van de Rifter is het daarom gedaan met de ontwapenende eenvoud van het rijden met een bestelauto. Daarbij is de Rifter te voorzien van alle luxe en veiligheidsvoorzieningen van de andere Peugeot personenauto's.
Dit laatste is zowel het sterkste als het zwakste punt van de Rifter. De Rifter is veruit de meest verfijnde en comfortabele auto in zijn soort. Maar... auto's zoals deze worden juist gekocht vanwege de eenvoud en de daarbij behorende lage prijs. In dat opzicht is de Peugeot Rifter misschien wel te goed.