Peugeot E-208 EV Allure Première 50 kWh | Navigatie | Camera | 8% Bijtelling | Climate control | Lichtmetalen velgen | Keyless

€ 20.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-01-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 12.589 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Peugeot E-208 EV Allure Première 50 kWh | Navigatie | Camera | 8% Bijtelling | Climate control | Lichtmetalen velgen | Keyless


€ 20.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-01-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 12.589 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haaima Hylkema Citroën Peugeot Leeuwarden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Coronaweg 2
Postcode 8938 CA
Plaats Leeuwarden
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)58 - 2882018 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haaimahylkema.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2023

Technische informatie
Koppel: 260 Nm

Aandrijving
Actieradius: 340 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 406 x 175 cm
Wielbasis: 254 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.430 kg
Laadvermogen: 480 kg
GVW: 1.910 kg

Accu
Accu: 50 kWh
Accu laden: 7.4 kW
Accu snelladen: 100 kW

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Gepoetst, tenaamstelling voertuig, geldige APK, vloeistoffencontrole
- Zekerheidspack (€ 995 meerprijs):
- 12 maanden BOVAG garantie
- nieuwe APK bij aflevering
- onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema
- gepoetst en voorzien van nieuwe matten
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard "): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
- Demopack (€ 495 meerprijs):
- lopende fabrieksgarantie (minimaal 12 mnd)
- onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema
- gepoetst en voorzien van nieuwe matten
- 100 punten kwaliteitscontrole
- Nieuwste fabrieks/navigatiesoftware
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard "): Leeuwekeur Comfort

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 30 min

Innovatie en design hebben bij Peugeot altijd een streepje voor. Motion & Emotion! De modernste techniek is toegepast om u in alle rust en stilte van de rit te laten genieten. Daarbij zult u zien dat de tijd om de accu's op te laden enorm meevalt, en dankzij de flinke actieradius hoeft u dat ook niet zo vaak te doen. Op de teller van deze auto staat slechts 9886 kilometer. Een beetje luxe is nooit weg, toch? Vandaar de stoelverwarming! Tot de uitrusting behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, led-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, led-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Met de dab-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Ingebouwde spraakbediening maakt het mogelijk om de auto te bedienen zonder dat uw aandacht wordt afgeleid. Prettig, altijd weten waar je moet zijn en hoe lang de rit nog duurt met het full map navigatiesysteem. Gedoe met kabels en stekkers in de sigarettenaansteker is voorbij. De aanwezige draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons zorgt voor wireless recharging van uw smartphone. Met connected drive services kunt u muziek draadloos afspelen. Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Een vergeten muurtje, een verborgen paaltje? Dat gebeurt niet meer, dankzij de achteruitrijcamera. Om de veiligheid onderweg te ve

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 208 | Verleidelijke lijnen

Eén ding is direct duidelijk: Peugeot wil verleiden. Van alle auto's in dit segment heeft de tweede generatie van de 208 het meest uitgesproken en gewaagde lijnenspel. Daarbij heeft de 208, net als iedere andere nieuwe Peugeot, een eigenzinnige "iCockpit". Bij het zien van al dat moois rijzen als vanzelf twee vragen: rijdt de 208 zo goed als hij eruit ziet en is de 208 een verstandige verleiding?

Autotest | Peugeot 208 Verleidelijke lijnen

De 2e generatie van de Peugeot 208 ziet er niet alleen goed uit, maar rijdt ook zo. Levendig, jong en dynamisch. De e-208 is in alle opzichten superieur aan de andere uitvoeringen.

Plus

  • rijdt zo goed als hij eruit ziet
  • slimme iCockpit
  • moderne uitrusting

Min

  • verhoging in vloer bij e-208
  • onwennige bediening infotainment-systeem
  • matige hoofdruimte i.c.m. glazen panoramadak

Conclusie

Rijdt de nieuwe Peugeot 208 zo goed als hij eruit ziet? Ja, zeker. De tweede generatie van de Peugeot 208 oogt speels en dynamisch en dat is precies zoals hij rijdt. Uiteraard maakt de gekozen uitvoering daarbij het verschil. Een 208 met basismotor en in basisuitrusting is een heel gewone compacte auto, maar dan in een modern jasje. Wanneer wordt gekozen voor een sterkere motor en een rijkere uitrusting, verbeteren de prestaties en zorgt het sportievere onderstel voor meer dynamiek.

Wie zich eenmaal laat verleiden door de 208 moet vervolgens bepalen of dit ook een verstandige verleiding is. In alle uitvoeringen en met alle motoren is ook het antwoord op die vraag: ja. Wel is de ene 208 verstandiger dan de andere. Wie eerst een proefrit maakt met de 208 met verbrandingsmotor en vervolgens met de elektrische e-208, zal die eerste direct afschrijven als "achterhaalde techniek". De e-208 rijdt niet alleen beter (sneller, stiller, comfortabeler), maar is ook nog eens schoner én voordeliger in gebruik.

Deel deze advertentie