Bouwjaar | 04-03-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 160.329 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
€ 4.399,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-03-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 160.329 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | A - Cars Twente |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ootmarsumsestraat 421 |
Postcode | 7603 AK |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11299214 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 72 liter
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4813 x 1853 x 1476 cm
Wielbasis: 2.817 cm
Inhoud laadruimte: 560/1.598 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 745 kg)
Max. dakbelasting: 80 kg
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: A
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 215/55R17
Deze Peugeot 508 SW komt uit 2011 met 160329 op de teller. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2016 op kenteken, is voorzien van een benzinemotor, heeft een maximum vermogen van 115 kW (156 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 218 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,5 liter per 100 km en hij weegt 1395 kg.
Nette en complete 508 1.6 SW. Komt van de 2de eigenaar af. Het voertuig is optisch en technisch in een goede conditie, alle bescheiden, zoals dubbele sleutels, onderhoudsboekjes zijn compleet aanwezig.
Nieuwe olie + Filter
Nieuwe Oliesensor
Nieuwe Oliedruksensor
Nieuwe lambda sensor
LET OP!!!!! MOTORMANAGEMENT BRANDT!!!!
Tenaamstellen en vrijwaren kunnen wij ter plaatse dus u kunt direct wegrijden met uw aankoop!
7 dagen in de week bereikbaar!
(Ook bereikbaar via Whatsapp) /
AUTO INRUILEN?
Uiteraard kunt u bij A-Cars Twente ook uw huidige auto inruilen, ongeacht het merk!
Bent u benieuwd welke inruilwaarde u voor uw huidige auto krijgt?.. Neem dan nu contact met ons op.
Wij werken op afspraak, doordat onze voorraad snel wisselt en wij vaak onderweg zijn om auto's in te kopen, verzoeken wij u vriendelijk om altijd even van tevoren te bellen voordat u langs komt, dit om teleurstelling te voorkomen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.