Bouwjaar | 11-01-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 254.804 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-01-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 254.804 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Veenstra |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kuipersweg 74a |
Postcode | 9285 SW |
Plaats | Buitenpost |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38402373 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autoveenstra.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
inruilkoopje, handel of export
Peugeot 508 SW 1.6 THP Blue Lease Executive
- Kenteken: 55-SXR-6
- Merk: Peugeot
- Model: 508 SW
- APK tot: 11-01-2025
- Tellerstand: 254804 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 5F02
- Vermogen: 115 kW / 157pk
- Ledig gewicht: 1395 kg
- Max. trekgewicht: 1800 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 481 cm
- Hoogte: 1476 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 16"
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Trekhaak
Infotainment
- Audio-navigatiesysteem
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Armsteun achter
- Bagage-scheidingsnet
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
Afleverpakketten:
Uw nieuwe auto kopen met extra zekerheid? Kies uit onderstaande pakketten:
Basis - €299,-
Afleveringscheck. (vloeistoffen op peil, olie + oliefilter)
Nieuwe APK
Volledige poetsbeurt
max. 3 maanden / 7500km huisgarantie op aandrijving
Mogelijk tot 12 jaar en 200.000 km
Basis plus - €499,-
Afleveringscheck. (vloeistoffen op peil, olie + oliefilter)
Nieuwe APK
Volledige poetsbeurt
max. 6 maanden / 15000km huisgarantie op aandrijving.
Mogelijk tot 12 jaar en 200.000 km
Comfort - €699,-
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema.
Nieuwe APK.
Volledige poetsbeurt.
6 maanden/ 15000 kilometer Autotrust garantie.
Mogelijk tot 10 jaar oud en 180.000 km
Luxe - €899,-
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema.
Nieuwe APK.
Volledige poetsbeurt.
12 maanden/ 30000 kilometer Autotrust garantie.
Mogelijk tot 10 jaar oud en 180.000 km
Vraag uw verkoopadviseur naar de voorwaarden.
Voor meer informatie of een proefrit afspraak kunt u contact opnemen met Albert Veenstra op 0511-760760 of via albert@autoveenstra.nl
Door onze snel wisselende voorraad is het raadzaam te bellen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.