Peugeot 508 SW 1.5 BlueHDI Blue Lease Allure 131pk

€ 17.899,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-05-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 180.622 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Peugeot 508 SW 1.5 BlueHDI Blue Lease Allure 131pk


€ 17.899,-

Algemeen

Bouwjaar 01-05-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 180.622 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.499 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Germany Dealer Brouwer B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Kuinder 21
Postcode 8444 DC
Plaats Heerenveen
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)513 - 636533 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.germanydealer.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2019 - jul. 2020
Referentienummer: Inruil

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 208 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 479 x 186 x 142 cm
Wielbasis: 279 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 638 kg
GVW: 2.043 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 745 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 442 - € 462 per kwartaal

Deze Peugeot 508 SW hebben wij na inruil zorgvuldig nagekeken en wordt geleverd inclusief een onderhoudsbeurt volgens schema, 6 maanden garantie op motor en versnellingsbak en een uitgebreide detailbehandeling. Voor meer vragen omtrent deze auto neem gerust contact met ons op.

= Bedrijfsinformatie =

Kijk op onze website GermanyDealer.nl voor de uitgebreide fotoreportage. Bent u nieuwsgierig geworden naar ons bedrijf? Volg ons op Facebook! Zo heeft u exclusief de primeur en de kans de auto te kopen voor deze online gaat. Iedereen die een auto gaat kopen wil de zekerheid dat dit tegen de scherpste prijs is! Wij garanderen deze zekerheid met de GermanyDealer.nl werkwijze: 1. Onze prijzen zijn rijklaar inclusief garantie en volledig detailen/poetsen. 2. Al onze auto's zijn dealer onderhouden (uitgezonderd sommige inruilauto's) De volledige onderhoudshistorie is altijd aanwezig 3. De kilometerstand is gegarandeerd d.m.v. de onderhoudsboekjes en de Nationale Auto Pas (N.A.P.) 4. Professioneel advies door meer dan 30 jaar ervaring in het autovak. 5. Behulpzame, geduldige en vriendelijke Friese verkopers. 6. Bij ons vindt u altijd de meest populaire, courante en complete uitvoeringen/modellen! 7. Specialist op gebied van Audi, BMW, Mini, Porsche en Volkswagen. 8. Mocht u na de aflevering niet tevreden zijn dan staan wij graag klaar om u opnieuw van dienst te zijn! Kom dus snel langs voor de auto van uw dromen, koffie staat klaar, graag tot ziens bij GermanyDealer.nl De Kuinder 21, Heerenveen, tel 0513-636533. Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is GermanyDealer niet aansprakelijk voor verkeerde opties of fouten in de advertentie. Ontdekt u toch een fout? Meld het ons!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier

Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!

Autotest | Peugeot 508 Sport Engineered Grenzeloos plezier

De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.

Plus

  • snel en zuinig
  • geslaagde vormgeving
  • uitstekend weggedrag

Min

  • volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
  • gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
  • accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit

Conclusie

De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.

En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.

Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.

Deel deze advertentie