Bouwjaar | 13-05-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.536 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-05-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.536 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Terpstra |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Hemmen 17 |
Postcode | 9206 AG |
Plaats | Drachten |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)512 - 524811 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgarageterpstra.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2010 - aug. 2014
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 72 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 479 x 185 x 146 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.375 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.995 kg
Max. trekgewicht: 1.875 kg (ongeremd 735 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Afleverpakket A: Voor €349.50.- Extra kan deze auto worden voorzien van een nieuwe APK, Vakgarage Kleine beurt en is het inclusief overschrijven en eventueel vrijwaren van de inruilauto! (Garanties en overige afleverpakketten in overleg)
Van een zakenauto verwacht u nou eenmaal wat meer. En deze heeft heel wat beetjes meer! Een zuinige benzinemotor en uitstekende prestaties, dat is wat deze Peugeot aanbiedt. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 16 inch lichtmetalen velgen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bediende ramen, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Prettig, altijd weten waar je moet zijn en hoe lang de rit nog duurt met het navigatiesysteem. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van electronic climate control is voorzien. Om de audiofuncties onderweg aan te passen, hoeft u alleen maar gebruik te maken van de audiobediening op het stuur. Kom-maar-kom-maar...ho! Zo eenvoudig is het voordeel van parkeersensoren. En zo behulpzaam! De Peugeot is standaard voorzien van: regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
In de Peugeot 508 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Autorijden wordt steeds eenvoudiger. Wat dacht u bijvoorbeeld van de hill hold control? Onbeweeglijk stilstaan op een hellend vlak gaat volledig automatisch.
Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. Even bellen voor een afspraak en deze Peugeot staat voor u klaar!
= Bedrijfsinformatie =
Heeft deze occasion uw interesse gewekt? vraag naar de mogelijkheden om deze auto te komen bekijken! (0512-524811)
Buiten openingstijden zijn wij telefonisch bereikbaar op 06 53 20 95 76
Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, e
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.