Peugeot 508 1.6 THP Allure

€ 5.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-03-2011
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 133.055 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 115 kW (157 pk)

Algemeen

Bouwjaar 10-03-2011
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 133.055 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 115 kW (157 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jonkheer Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kruisboog 25
Postcode 3905 TE
Plaats Veenendaal
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 25135495 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 222 km/u

Maten
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.375 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.995 kg
Max. trekgewicht: 1.775 kg (ongeremd 735 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Deze Peugeot 508 komt uit 2011, werd geleverd van 01-10-2010 tot 31-08-2014 en kostte toen € 32.770,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2011 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 115 kW (156 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 222 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,4 liter per 100 km en hij weegt 1375 kg. De APK is geldig tot 10-03-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Inruil is altijd mogelijk, ongeacht het bouwjaar of de staat van de auto.

Alle moeite is genomen om de informatie bij deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten.
Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die je beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier

Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!

Autotest | Peugeot 508 Sport Engineered Grenzeloos plezier

De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.

Plus

  • snel en zuinig
  • geslaagde vormgeving
  • uitstekend weggedrag

Min

  • volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
  • gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
  • accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit

Conclusie

De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.

En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.

Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.

Deel deze advertentie