Bouwjaar | 18-02-2011 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 76.580 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-02-2011 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 76.580 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Honsel Occasions B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stationsweg 11 |
Postcode | 2675 AM |
Plaats | Honselersdijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 85150153 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.honseloccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 479 x 185 x 146 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.375 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.995 kg
Max. trekgewicht: 1.775 kg (ongeremd 735 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Peugeot staat voor 'Motion & Emotion'. Autorijden met gevoelsbeleving dus. Zeer de moeite om te ervaren! De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ook is de auto voorzien van: elektrisch verstelbare bestuurdersstoel, 16 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
U kunt het audiosysteem bedienen vanaf het stuurwiel, dit zorgt ervoor dat u uw aandacht op de weg kunt blijven houden. Met electronic climate control hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Kom-maar-kom-maar...ho! Zo eenvoudig is het voordeel van parkeersensoren. En zo behulpzaam! De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. De cruise control zorgt voor een prettige, gelijkmatige koers en minder brandstofgebruik. Natuurlijk behoren automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening ook tot de uitrusting van deze complete auto.
In de Peugeot 508 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. De hill hold control zorgt voor een onbeweeglijke positie bij stilstand op elke helling.
Uiteraard is een proefrit altijd mogelijk. Bel onze verkoper voor een afspraak!
= Bedrijfsinformatie =
Bel 06-85150153 voor een afspraak!
Whatsapp nr: 06-85150153
Overschrijven kan ook Zaterdag en Zondag. inruil is ook mogelijk !
Telefonisch dagelijks te bereiken van 9:00 tot 20:00.
Let op, dit is een meeneemprijs. Hier komen geen extra kosten bij. Voor inruil gelden andere tarieven.
Zolang er niet staat verkocht of gereserveerd is deze nog beschikbaar. De auto wordt zonder (aan)betaling niet gereserveerd.
**Let op!! advertenties worden geplaatst onder voorbehoud van typefouten**
** Dagelijks geopend van 10:00 tot 18:00 Alleen zondag op afspraak **
U bent van harte welkom voor een veilig bezoek aan onze showroom!
Honsel Occasions B.V.
Statio
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.