Bouwjaar | 13-05-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.025 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-05-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.025 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Haisch B.V. |
Contactpersoon | Jeroen Haisch |
Adres | De Linie 42 |
Postcode | 4614 RK |
Plaats | Bergen op Zoom |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)164 - 655622 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haischautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 208 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 475 x 186 x 140 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 970 kg
GVW: 2.020 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik in de stad: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 276 - € 286 per kwartaal
VOOR IN EN VERKOOP EN REPARATIE VAN UW AUTO OF BEDRIJFSWAGEN KUNT U TERECHT BIJ HAISCH AUTO'S
TEVENS KUNT U SINDS KORT OOK TERECHT BIJ HAISCH AUTO'S VOOR HET LATEN CLEANEN OF POETSEN VAN UW AUTO OF BEDRIJFSWAGEN
WEBSITES : WWW.AUTOBEDRIJFHAISCH.COM / WWW.HAISCHAUTOS.NL
TELEFOON : 0164-655622
E-MAIL : INFO@AUTOBEDRIJFHAISCH.COM
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.