Bouwjaar | 22-07-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.921 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-07-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.921 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf M. Lijzenga |
Contactpersoon | A. Lijzenga |
Adres | Conradi-Veenlandstrjitte 120 |
Postcode | 9104 BN |
Plaats | Damwald |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)511 - 424173 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lijzengacitroens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modelreeks: jul. 2018 - jul. 2020
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 208 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 475 x 186 x 141 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 745 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 442 - € 462 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 999): Presidentiële: - Mogelijk tot 10 jaar oud en 150.000 km - Nieuwe APK - Volledige poetsbeurt - Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema - Tenaamstelling & vrijwaring - 12 maanden/ 30.000 km Autotrust Excellent garantie - 1 jaar pechhulp - Halve tank brandstof
Prachtige Peugeot 508 voorzien van een zuinige 1.5 BlueHDI dieselmotor, in combinatie met een 8 traps automatische transmissie. Deze mooie reiswagen is voorzien van vele luxe opties zoals een panoramadak, LED-verlichting voor en achter, keyless entry&go, DAB+ radio, Bluetooth, Apple Carplay en Android Auto, achteruitrijcamera en sensoren, stoelverwarming, elektrisch verstelbare en inklapbare spiegels en elektrische ramen voor en achter.
Conform de wet consumentenbescherming (artikel 6:193 e.v. BVV) is de advertentieprijs van onze occasions inclusief alle onvermijdbare kosten. Onder onvermijdbare kosten vallen tenaamstellingskosten, voldoende brandstof en een geldige APK keuring. Wilt u meer service? Dan bieden wij bij deze auto een full service pakket aan. Bestaande uit een nieuwe APK, onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, professionele poetsbeurt, minimaal een kwart tank brandstof en 12 maanden Autotrust Instap garantie (pakket Exclusive) voor €999,-.
Kijk voor een uitgebreide fotoreportage (grote foto's) op www.AUTOBEDRIJFLIJZENGA.frl
= Bedrijfsinformatie =
Gratis aflevering aan huis! Proefrit aan huis is mogelijk in een straal van 25km, bel of mail om een afspraak te maken.
Financiering of verzekering nodig? Autobedrijf M. Lijzenga regelt het voor u. Vraag een van onze verkopers voor meer informatie. Inruil is altijd mogelijk. Ondanks de grote zorg die wij besteden aan het inbrengen van gegevens zijn prijs, zetfouten en type aanduidingen voorbehouden. Controleer altijd zelf de opties die uw aankoop zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.