Bouwjaar | 09-01-2017 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 157.740 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-01-2017 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 157.740 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MJJ Autotrading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoogakkerweg 2 |
Postcode | 5451 PJ |
Plaats | Mill |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)485 - 470575 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mjjtrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2017
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 201 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4529 x 1837 x 1639 cm
Wielbasis: 2.727 cm
Inhoud laadruimte: 679/1.754 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 805 kg
GVW: 2.200 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 745 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: B
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 215/55R16
zeer nette en volle 7 persoons Peugeot 5008
APK tot 01-2025
zeer veel opties
voorzien van 4-seizoenen banden
Deze Peugeot is dealer onderhouden en bij 95500km is de riem vervangen.
= Bedrijfsinformatie =
telefoonnummer 06-53767367
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 5008 | Topmodel
De 5008 is het topmodel van Peugeot. De forse SUV dankt die classificering automatisch omdat het het grootste en duurste model is van Peugeot. Maar, eigenlijk moet de titel "topmodel" worden verdiend met talent en schoonheid. Biedt de nieuwe 5008 ook die kwaliteiten?
De Peugeot E-5008 is in vele opzichten uniek: het is een fraai vormgegeven SUV die dankzij de iCockpit echt anders rijdt. De elektrische aandrijving maakt de auto comfortabel en efficient.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- zeer ruim
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- vertraging bij accelereren en regenereren
- hoeveelheid informatie op centraal beeldscherm kan overweldigend zijn
Conclusie
De 5008 is vanwege de omvang en prijs als vanzelf het topmodel van Peugeot. Maar verdient de grote SUV die titel ook dankzij de kwaliteiten? Ja, zeker. Zoals het hoort bij een topmodel worden nieuwe technieken gepresenteerd op de 5008. De belangrijkste daarvan is de nieuwe versie van de iCockpit (na de 3008). Die toont meer informatie in het blikveld van de bestuurder en de weergave kan verregaand worden aangepast. Daarbij valt de doordachte ergonomie op, die gaandeweg zijn weg naar de andere modellen zal vinden.
Naast de concurrentie heeft de 5008 een uniek karakter. De vormgeving is onderscheidend en dat uiterlijk vertoon gaat niet ten koste van de bruikbaarheid. In tegendeel: de 5008 is een zevenzitter en bovendien iets ruimer dan andere zevenzitters van deze omvang. De 5008 is leverbaar als hybride, plugin-hybride en volledig elektrische auto. Peugeot benut de mogelijkheden die elektrisch rijden biedt (stil, snel, efficiënt, remmen met het stroompedaal) goed. Het weggedrag is gemiddeld, maar de iCockpit zorgt toch voor een andere beleving.
Kortom: mooi, doordacht en origineel. Dat zijn de vereisten voor de titel "topmodel"!